جشن اعیاد شعبانیه ویژه خانواده‌های قرآن آموزان
جشن اعیاد شعبانیه ویژه خانواده‌های قرآن آموزان

به گزارش قلم پرس، جشن اعیاد شعبانیه با مشارکت موسسه فرهنگی قرآن و عترت امام حسن (ع) و فرهنگسرای الغدیر در سالن آمفی تئاتر این مجموعه برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام شه‌منظر از اساتید مربیان تربیتی استان، یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به تعلیم و تربیت کودک را شناخت عوامل و راه‌های مؤثر […]

به گزارش قلم پرس، جشن اعیاد شعبانیه با مشارکت موسسه فرهنگی قرآن و عترت امام حسن (ع) و فرهنگسرای الغدیر در سالن آمفی تئاتر این مجموعه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام شه‌منظر از اساتید مربیان تربیتی استان، یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به تعلیم و تربیت کودک را شناخت عوامل و راه‌های مؤثر آن بیان کرده و گفت: ذکر دیدگاه و آموزه‌های اسلام در این خصوص حائز اهمیت است زیرا اجرای این دستورات انسان را در تربیت صحیح کودک کمک می‌کند.
شه‌منظر اولین اولویت‌ تعلیم و تربیت اسلامی که والدین کودک موظّف‌اند در راه تعلیم و تربیت صحیح با زبان ساده و قابل فهم به او بیاموزند، ایمان به خدا دانسته و افزود: بنا بر نقل روایات اسلامی، پرورش ایمان به خداوند در روان کودک، بر پدر و مادر واجب است و یکی از حقوق فرزندان است.
از برنامه‌های متنوع این جشن می‌توان به اجرای سرود توسط کودکان موسسه فرهنگی قرآن و عترت امام حسن (ع) و اجرای مسابقه اشاره کرد.