تکلیف بازیکن سرباز دانشجوی تراکتور
تکلیف بازیکن سرباز دانشجوی تراکتور

بازیکن سابق تراکتور با وجود داشتن قرارداد با این تیم، احتمالا در تیمی دیگر بازی نماید. به گزارش قلم پرس،از تبریز، اکبر ایمانی بازیکن تیم تراکتور به دلیل فرا رسیدن زمان خدمت سربازی‌اش به باشگاه ملوان پیوست. اما در آنجا نتوانست جایگاه ثابتی برای خود کسب و بیشتر بازی‌های این تیم روی نیمکت ملوان قرار […]



بازیکن سابق تراکتور با وجود داشتن قرارداد با این تیم، احتمالا در تیمی دیگر بازی نماید.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، اکبر ایمانی بازیکن تیم تراکتور به دلیل فرا رسیدن زمان خدمت سربازی‌اش به باشگاه ملوان پیوست. اما در آنجا نتوانست جایگاه ثابتی برای خود کسب و بیشتر بازی‌های این تیم روی نیمکت ملوان قرار داشت.

شنیده می‌شود ایمانی در مقطع دکتری از دانشگاه قبول و برای ادامه تحصیلش فعلا از ادامه سربازی معاف و با داشتن قرارداد با تیم تراکتور، زمزمه‌های بازگشت وی به تیم سرخپوش تبریزی به گوش می‌رسید.

پیگیری خبرنگاراندر تبریز از باشگاه تراکتور نشان داد که احتمال بازگشت ایمانی به تیم سابق‌اش بسیار کم است. دلیل اول پرشدن ظرفیت بازیکن لیگ برتری و همچنین کمیته فنی باشگاه تراکتور معتقد است که ایمانی در فصل گذشته در ترکیب تیم ملوان نبوده و از شرایط بازی خارج و در حال حاضر نمی‌تواند کمک حال تیم تراکتور شود.

بدین ترتیب احتمال دارد قرارداد ایمانی با تیم تراکتور فسخ و یا به باشگاه دیگری به صورت قرضی منتقل شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷