تولید ۳۵ هزار دستگاه تراکتور در تراکتورسازی ایران
تولید ۳۵ هزار دستگاه تراکتور در تراکتورسازی ایران

به گزارش قلم پرس از تبریز، مصطفی وحیدزاده در حاشیه مراسم نیمه شعبان و خروج آخرین تولید این مجموعه صنعتی از خط تولید در سال ۱۴۰۰ خبر از برنامه ریزی برای تولید بیش از ۳۵ هزار دستگاه انواع تراکتور در سال جدید داد و اظهار کرد: تراکتورسازی ایران سال آینده برای تامین نیاز کشاورزان داخلی […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، مصطفی وحیدزاده در حاشیه مراسم نیمه شعبان و خروج آخرین تولید این مجموعه صنعتی از خط تولید در سال ۱۴۰۰ خبر از برنامه ریزی برای تولید بیش از ۳۵ هزار دستگاه انواع تراکتور در سال جدید داد و اظهار کرد: تراکتورسازی ایران سال آینده برای تامین نیاز کشاورزان داخلی و شکستن صفهای ایجاد شده برای خرید تراکتور با تمام توان اقدام به تولید و عرضه محصولات خود خواهد کرد.

وی فعالیت در عرصه تولید و صنعت را مصداق جهاد در مقطع کنونی کشور دانست و افزود: پویایی این بخش زمینه را برای رشد اقتصادی، ارز آوری و جلوگیری از خروج ارز از کشور فراهم می کند و تراکتورسازی نیز به عنوان یکی از تاثیرگذارترین صنایع منطقه، سال آینده را با رویکرد حضور بیشتر در بازارهای داخلی و خارجی آغاز خواهد کرد.

وحیدزاده با اشاره به اینکه غیرت و تعصب مردم آذربایجان و کارکنان تراکتورسازی به واژه ای بنام تراکتور مثال زدنی است تاکید کرد: محبت، علاقه، دلبستگی و غیرت بی نظیر تک تک کارکنان و آذربایجانیها به تراکتورسازی هر انسانی را مشتاق حضور در این گروه و بالا زدن آستین همت برای توسعه و شتاب بخشی در صنعت و معیشت کارگران گروه صنعتی تراکتورسازی می کند.

وی  از پرسنل تراکتورسازی خواست تا همچنان روحیه ستودنی خود را در برابر تمام ناملایمت‌ها و سنگ اندازیهایی که برای گرفتن شتاب چرخهای تولید در تراکتورسازی انجام شد، حفظ کنند و بدانند که خروج هر تراکتور از خط تولید تراکتورسازی تاثیر مستقیم در زندگی همه کارکنان خواهد اشت.

خبرهای خوش مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران برای همکارانش

اما مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران خبرهای خوش زیادی هم برای کارکنانش طی سال آینده داشت بطوری که گفت: قول می دهم منافع عاید از تولید هر دستگاه تراکتور هم به کارکنان و هم سهامدار این مجموعه تعلق گیرد و معیشت و رفاه کارکنان به عنوان حق الناس در اولویت امور خواهد بود.

وی همکارانی را که کسوت پدری دارند پادشاه خانواده خطاب و اظهار داشت: با دیدن تلاش تک تک این پدران در تراکتورسازی قسم خورده تا عزت و احترام را به این پدران و در نتیجه خانواده های آنها بازگرداند و نخواهد گذاشت پدری در مجموعه تراکتورسازی شرمنده خانواده شود.

وحیدزاده رسیدن به این مهم را منوط به تلاش همه همکارانش بخصوص در خط تولید عنوان و اضافه کرد: وقتی چرخ های تولیدی به همت بازوان پرتوان کارکنان شتاب گرفته و بچرخد، مدیران و همکاران ستادی هم انگیزه برای ارتقاء سطح کمی و کیفی همکاران در همه زمینه ها را خواهند داشت.

 طی ۵ ماهه گذشته مدیران تراکتورسازی تلاشهای قابل توجهی را برای ارتقاء سطح معیشت کارگران و پرسنل این مجموعه داشتند بطوری که سطح دریافتی تراکتورسازی از رتبه ۹ در بین مجموعه های صنعتی تبریز به رتبه ۳ صعود کرده است.

در پایان این مراسم که همراه با جشن و سرور و مولودی خوانی بود ۲۳ هزارمین تراکتور تولیدی توسط مدیرعامل این مجموعه  از خط تولید گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، خارج و راونه مزرعه کشاورزی شد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴