تجلیل از جانبازان شاغل در شهرداری منطقه ۳
تجلیل از جانبازان شاغل در شهرداری منطقه ۳

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا شهردار منطقه ۳ در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) با جانبازان شاغل در منطقه دیدار و از آنها تجلیل کرد و گفت: اعیاد شعبانیه ایام مبارک و پربرکتی است و توفیق پیدا کردیم تا در این ایام مبارک میزبان همکاران جانباز شاغل در منطقه باشیم.وحیدکیا حضور در این جمع […]

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا شهردار منطقه ۳ در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) با جانبازان شاغل در منطقه دیدار و از آنها تجلیل کرد و گفت: اعیاد شعبانیه ایام مبارک و پربرکتی است و توفیق پیدا کردیم تا در این ایام مبارک میزبان همکاران جانباز شاغل در منطقه باشیم.
وحیدکیا حضور در این جمع را توفیق مدیریت شهری برشمرد و در ادامه افزود: شما جانبازان شاغل در منطقه، سرمایه‌های ارزشمند و مایه برکت مجموعه شهر و شهرداری و چراغ راه زندگی همه ما هستید.

وی تأکید کرد: امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های شما اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری است. بدون شک این جان فشانی‌ها قابل جبران نیست به خصوص اینکه جانبازان گرانقدر سال‌های سال رنج و درد را تحمل کردند به نحوی که این دشواری‌ها، سختی و صبوری را با هیچ جایگزینی نمی‌توان ارزش‌گذاری و قیاس کرد.
گفتنی است در این دیدار شهردار منطقه با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی از جانبازان تجلیل کرد.