برجام، بر صحنه سیاست داخلی هم تاثیرگذار بود
برجام، بر صحنه سیاست داخلی هم تاثیرگذار بود

حمید بعیدی نژاد: بپذیریم که با همدلی و وفاق میتوانیم از برجام سکوی پرش بلندی برای توسعه کشور عزیزمان فراهم کنیم. حمید بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقای دکتر روحانی حدود سه هفته پیش بهنگام اعطای نشان به اعضای تیم مذاکرات هسته ای فرمودند:” دروغ به […]

حمید بعیدی نژاد: بپذیریم که با همدلی و وفاق میتوانیم از برجام سکوی پرش بلندی برای توسعه کشور عزیزمان فراهم کنیم.

حمید بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

آقای دکتر روحانی حدود سه هفته پیش بهنگام اعطای نشان به اعضای تیم مذاکرات هسته ای فرمودند:” دروغ به مردم نگویند، ملت ما خواهند دید ما دروغ نگفتیم. ما از روز اول راست گفتیم و هرچه به مردم وعده دادیم خدا یاری کرد و انجام دادیم و بعد از آن هم انجام خواهیم داد. و آنچه از دستاوردهای برجام گفته ایم این هنوز از نتایج سحر است. بدبینان یا بدخواهان هرچه می‌خواهند بگویند. این راه ملت است . پیروزی ملت، اراده حق بود و همان خدا هم برای این ملت سربلندی و رفاه بیشتر خواهد آورد”. امروز به لطف الهی حس می کنیم همانطور که برجام بر سیاست و روابط خارجی کشورمان تاثیر عمیقی برجای گذاشت، بر صحنه سیاست داخلی هم تاثیرگذار است. افتخار می کنیم که مردم بزرگ کشورمان در این انتخابات اخیر با روحیه ای شگرف گام بلندی در تعیین سرنوشت آینده سیاسی کشور برداشتند و با مشارکت شکوهمند خود در انتخابات سرنوشت ساز اخیر حماسه ای بزرگ را رقم زدند.

چنانچه آقای دکتر ظریف همواره تاکید می کنند، برجام فرصتهای مهمی را میتواند برای کشورمان فراهم نماید چه شما این ظرفیت را ده یا نود بدانید. بجای چانه زدن در اینکه این ظرفیت چند است بپذیریم که با همدلی و وفاق میتوانیم از برجام سکوی پرش بلندی برای توسعه کشور عزیزمان فراهم کنیم.

آری این هنوز از نتایج سحر است.

درود خداوند بر شما مردم بزرگ ایران که شکوه و عظمت آفریدید.