انتقاد شدید هواداران روسی از عملکرد زنیت کازان/ زنیت تحقیر شد!
انتقاد شدید هواداران روسی از عملکرد زنیت کازان/ زنیت تحقیر شد!

به گزارش ایسنا، ولادیمیر آلکنو سرمربی جدید والیبال ایران که در لیگ روسیه هدایت تیم زنیت کازان را برعهده دارد، نتوانست در سال جاری با این تیم موفقیت‌های خود را تکرار کند. آلکنو در روزهای بد تیم زنیت کازان و در اوج فشار روانی گفته بود که بدون توجه به نتایج نهایی، پست خود را ترک خواهد کرد. […]

به گزارش ایسنا، ولادیمیر آلکنو سرمربی جدید والیبال ایران که در لیگ روسیه هدایت تیم زنیت کازان را برعهده دارد، نتوانست در سال جاری با این تیم موفقیت‌های خود را تکرار کند.

آلکنو در روزهای بد تیم زنیت کازان و در اوج فشار روانی گفته بود که بدون توجه به نتایج نهایی، پست خود را ترک خواهد کرد. این گفته آلکنو اکنون باعث شده انتقاداتی از این مربی صورت گیرد. 

رسانه‌های ورزشی روسیه از عملکرد ضعیف تیم زنیت کازان، کادر فنی و بازیکنان انتقاد کردند. این انتقادات به گونه‌ای بود که برخی از هواداران متعصب این باشگاه درخواست کردند که هرچه سریع‌تر آلکنو از این تیم کنار برود و بعد از استراحت و در صورت امکان با انگیزه مضاعف به تیم زنیت کازان برگردد. 

این تمام ماجرا نبود و هواداران خشمگین زنیت کازان معتقد بودند که برخی از بازیکنان برای پول بازی کرده و برایشان فرقی ندارد که در چه تیمی بازی می‌کنند. هواداران زنیت کازان معتقدند که تیم آن‌ها با عدم حضور در جمع چهار تیم تحقیر شده است. برخی دیگر هم از مدیر عامل باشگاه درخواست کرده که مربی ایتالیایی و یا برزیلی هدایت آینده این تیم را قبول کند. 

اکنون تمامی رسانه‌های والیبالی از عملکرد تیم زنیت کازان انتقاد کرده چرا که این تیم بعد از حدود ۱۵ سال برای اولین بار از کسب مدال باز ماند. بسیاری وداع آلکنو با زنیت کازان را بسیار تلخ تعبیر کرده‌اند.

حال بازی نکردن زنیت کازان در لیگ قهرمانان اروپا و عدم کسب مدال آن هم بعد از ۱۵ سال حاشیه جدیدی است که گریبان گیر تیم زنیت شده است.

بارتوش بدنورش بازیکن لهستانی تیم زنیت کازان هم مورد حمله هواداران قرار گرفته چرا که بسیار معتقدند این بازیکن در سطح زنیت نبوده است.

انتهای پیام