افزایش ۱۴ درصدی تردد خودروها در راه‌های آذربایجان‌شرقی
افزایش ۱۴ درصدی تردد خودروها در راه‌های آذربایجان‌شرقی

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، حسین بلوکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد تردد توسط ۸۸ دستگاه ترددشمار آنلاین در راه‌های مختلف استان ثبت شده است و ۲۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد خودرو تا اول اسفند سالجاری در راه‌های مختلف استان ثبت شد. وی ادامه داد: از کل تردد […]

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، حسین بلوکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد تردد توسط ۸۸ دستگاه ترددشمار آنلاین در راه‌های مختلف استان ثبت شده است و ۲۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد خودرو تا اول اسفند سالجاری در راه‌های مختلف استان ثبت شد.

وی ادامه داد: از کل تردد خودروهای ثبت شده در راه‌های مختلف استان، ۱۴ درصد مربوط به وسایط نقلیه سنگین و ۸۶ درصد مربوط به وسایط نقلیه سبک بوده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: پرترددترین راه های استان در این بازه زمانی در راه‌های رفت و برگشت «ایلخچی-تبریز» با ۳۲ میلیون و ۳۹۵ هزار تردد و «صوفیان-تبریز» با ۱۸ میلیون و ۳۴۶ هزار تردد انجام شده است.

بلوکی افزود: کنارگذر شهیدکسایی (باسمنج-تبریز)، «آذرشهر-ایلخچی»، «ایلخچی-آذرشهر»، کنارگذر جنوبی شهیدکسایی (تبریز-باسمنج)، «بناب-مراغه» و «ملکان-بناب» از دیگر مسیرهای پرتردد استان به شمار می‌روند.