افزایش تعامل سپاه امامت و شهرداری منطقه ۷ در امور فرهنگی اجتماعی
افزایش تعامل سپاه امامت و شهرداری منطقه ۷ در امور فرهنگی اجتماعی

شهردار منطقه ۷ تبریز افزایش تعامل میان سپاه امامت و شهرداری این منطقه را فرصتی برای پیشبرد اهداف فرهنگی اجتماعی دانست. به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در دیدار با فرمانده سپاه امامت در محل شهرداری منطقه ۷ اظهار کرد: شهرداری منطقه و سپاه امامت در تعامل هم افزا در پیشبرد برنامه و اهداف فرهنگی […]



شهردار منطقه ۷ تبریز افزایش تعامل میان سپاه امامت و شهرداری این منطقه را فرصتی برای پیشبرد اهداف فرهنگی اجتماعی دانست.

به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در دیدار با فرمانده سپاه امامت در محل شهرداری منطقه ۷ اظهار کرد: شهرداری منطقه و سپاه امامت در تعامل هم افزا در پیشبرد برنامه و اهداف فرهنگی و اجتماعی می توانند نقش موثری در فرهنگسازی و اجرای اهداف گام دوم انقلاب داشته باشند.
وی با اشاره به اهداف و چشم انداز شهرداری منطقه ۷ در اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی و فرهنگسازی و آموزش، گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی و اجرای پروژه‌های عمرانی عام المنفعه در این مناطق یکی از موضوعات مهم پیش روی شهرداری منطقه ۷ است که این مهم با همکاری و تعامل همه نهادها می تواند به صورت موثرتری عملیاتی شود.
رشتبری افزود: پیش بینی برنامه های مشترک فرهنگی و اجتماعی نیز با همکاری دو مجموعه می تواند نقش موثری در دستیابی به چشم اندازهای فرهنگی در سطح منطقه داشته باشد.