افتتاح ۷۸ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۵ پروژه گازرسانی به روستاهای استان
افتتاح ۷۸ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۵ پروژه گازرسانی به روستاهای استان

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، پروژه‌های گازرسانی به ۷۸ روستای استان همزمان با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۱۱۵ پروژه گازرسانی روستایی آغاز شد.به گزارش قلم پرس مراسم افتتاح همزمان این پروژه‌ها در سالن همایش مرکز آموزش شرکت گاز استان به‌صورت ارتباط مستقیم تصویری با روستای حسن کنگرلو از […]

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، پروژه‌های گازرسانی به ۷۸ روستای استان همزمان با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۱۱۵ پروژه گازرسانی روستایی آغاز شد.به گزارش قلم پرس مراسم افتتاح همزمان این پروژه‌ها در سالن همایش مرکز آموزش شرکت گاز استان به‌صورت ارتباط مستقیم تصویری با روستای حسن کنگرلو از توابع بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین برگزار شد.

با بهره‌برداری از پروژه‌‌های گازرسانی به ۷۸ روستای استان که بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه دربرداشته است، ۲۶۵۸ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۱۵ روستای استان با تحت پوشش قرار دادن ۵۸۲۴ خانوار با پیش‌بینی ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

گفتنی است عملیات گازرسانی به ۷۵۰ روستای استان از مجموع ۱۷۷۴ روستای بهره‌مند از نعمت گاز در استان آذربایجان ‌شرقی در دولت یازدهم انجام شده و بیش از ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها صرف شده است.

در مراسم افتتاح و بهره‌برداری همزمان از طرح‌ها و پروژه‌های شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، همچنین سیدرضا رهنمای توحیدی به‌عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان معرفی و از خدمات و تلاش‌های ولی‌الله دینی که به سمت سرپرستی معاونت تجهیز و توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران منصوب شده است، قدردانی شد.