آماده‌سازی پارک‌های شهرداری منطقه ۶ برای استقبال از شهروندان و میهمانان در روز طبیعت
آماده‌سازی پارک‌های شهرداری منطقه ۶ برای استقبال از شهروندان و میهمانان در روز طبیعت

بوستان‌ها و پارک‌های غرب و شمالغرب تبریز برای تفریح و گردش شهروندان و استقبال شایسته از مسافرین و گردشگران نوروزی در روز طبیعت، آماده‌سازی شدند. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز ضمن تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و همچنین فرا رسیدن روز طبیعت، اظهار کرد: بوستان‌ها و پارک‌های واقع در […]



بوستان‌ها و پارک‌های غرب و شمالغرب تبریز برای تفریح و گردش شهروندان و استقبال شایسته از مسافرین و گردشگران نوروزی در روز طبیعت، آماده‌سازی شدند.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز ضمن تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و همچنین فرا رسیدن روز طبیعت، اظهار کرد: بوستان‌ها و پارک‌های واقع در حوزه شهرداری منطقه ۶ به همت کارشناسان و سبزبانان واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری و تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم حوزه معاونت خدمات شهری و اجرائی و ماشین‌آلات منطقه جهت استفاده شهروندان و استقبال شایسته از میهمانان و گردشگران نوروزی برای سیزدهمین روز از سال جدید (روز طبیعت) آماده‌سازی شدند.
انیسه افزود: به منظور استفاده بهینه شهروندان و میهمانان از فضاهای سبز شهری در روز طبیعت، عوامل اجرائی این منطقه با آماده‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های محلی واقع در غرب و شمالغرب تبریز اقدامات لازم در خصوص پاکسازی و نظافت معابر منتهی با پارک‌ها و داخل محوطه پارک‌ها همچنین رفع اشکالات روشنایی و مرمت آبنماها، ساماندهی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و آبخوری‌ها همچنین ساماندهی ست‌های ورزشی و وسایل بازی کودکان این پارک‌ها انجام داده است.
شهردار منطقه ۶ تبریز در پایان خاطرنشان کرد: برای تامین امنیت مراجعین عزیز در روز طبیعت و اهمیت رعایت نکات ایمنی در پارک‌ها، نیروهای خدمات شهری، سبزبانان و نگهبانان در سطح پارک‌ها در حالت آماده‌باش خواهند بود.