آغاز ساماندهی تفرجگاه بزرگ عباس‌میرزا
آغاز ساماندهی تفرجگاه بزرگ عباس‌میرزا

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از آغاز ساماندهی تفرجگاه بزرگ عباس‌میرزا خبر داد. به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی با اشاره به تحویل گرفتن این تفرجگاه توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز گفت: پیش از این تفرجگاه در اختیار شهرداری منطقه ۲ بود و اداره امور مربوط به فضای سبز در […]



مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از آغاز ساماندهی تفرجگاه بزرگ عباس‌میرزا خبر داد.

به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی با اشاره به تحویل گرفتن این تفرجگاه توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز گفت: پیش از این تفرجگاه در اختیار شهرداری منطقه ۲ بود و اداره امور مربوط به فضای سبز در این مجموعه توسط مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۲ صورت می گرفت.  
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این مکان و جایگاه گردشی و تفریحی آن، سازمان سیما، منظر و فضای سبز در صدد ارتقای موقعیت و توسعه امکانات و ظرفیتهای این تفرجگاه برآمده و پس از تحویل گرفتن آن، برنامه های مربوط به ساماندهی مجموعه را نیز آغاز کرده است.  
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز تاکید کرد: برنامه ساماندهی و بهبود وضعیت تفرجگاه عباس میرزا، شامل رسیدگی به آلاچیق ها، سرویسهای بهداشتی، وسایل بازی کودکان، وضعیت روشنایی، مسیرهای دسترسی و  فضاهای سبز می شود.  
امجدی اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه های در دست اجرا در تفرجگاه بزرگ عباس میرزا، این پارک علاوه بر تاثیرگذاری در سرانه فضای سبز تبریز و وضعیت اکولوژیکی منطقه، به یکی از قطبهای گردشگری تبریز تبدیل شود.