آذربایجان شرقی جزء استان‌های اول کشور از نظر کمیت و کیفیت پروژه‌های عمرانی است
آذربایجان شرقی جزء استان‌های اول کشور از نظر کمیت و کیفیت پروژه‌های عمرانی است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان.شرقی از نظر تعداد و کیفیت پروژه‌ها جزء استان‌های اول در کشور است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در نشستی با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار کرد: در آذربایجان‌شرقی پروژه‌های مهمی همچون مس سونگون، نفلین سینیت سراب و فولاد بناب در حوزه صنعت وجود دارد که پروژه‌های شاخص استان […]



استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان.شرقی از نظر تعداد و کیفیت پروژه‌ها جزء استان‌های اول در کشور است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در نشستی با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار کرد: در آذربایجان‌شرقی پروژه‌های مهمی همچون مس سونگون، نفلین سینیت سراب و فولاد بناب در حوزه صنعت وجود دارد که پروژه‌های شاخص استان بوده و در سطح ملی نیز جزء پروژه‌های مطرح می‌باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی به پروژه‌های بهداشت و درمان در استان نیز اشاره کرد و گفت: بیمارستان یک‌هزار تختخوابی و مجموعه تحقیقاتی ربع رشیدی از پروژه‌های شاخص این حوزه هستند.

وی در خصوص پروژه‌های سایر حوزه‌ها نیز به خط ۲ قطار شهری، آزادراه مراغه هشترود، سد پیغام چای و خط ۲ آبرسانی انتقال آب ارس به تبریز اشاره کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی متذکر شد: ما جزوء استان‌های اول از نظر تعداد، کمیت و کیفیت پروژه.ها در کشور هستیم و از تمام ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد آنها استفاده می‌کنیم.

خرّم به اهمیت سفر رئیس جمهور به استان اشاره و تصریح کرد: سفرهای رئیس جمهور در خرداد ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به آذربایجان‌شرقی از لحاط منابع و مصوبات یک توان مضاعف و نقطه قوتی برای استان بود.

پایان پیام/س