کشف  بنز قاچاق میلیاردی  در چاراویماق
کشف  بنز قاچاق میلیاردی  در چاراویماق

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چاراویماق یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش۵۱ میلیارد ریال کشف شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:ماموران با استفاده از شیوه های علمی از قاچاق یک دستگاه خودرو بنز در حوزه استحفاظی شهرستان […]



فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چاراویماق یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش۵۱ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:ماموران با استفاده از شیوه های علمی از قاچاق یک دستگاه خودرو بنز در حوزه استحفاظی شهرستان چاراویماق مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقرار دادند.

وی افزود: در استعلام و بررسی های اولیه ماموران مشخص شد که مدت قانونی استفاده از این خودرو با پلاک گذر موقت به پایان رسیده و برابر قانون این خودرو قاچاق محسوب می شود، که با هماهنگی مقام قضایی خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: مأموران در بازرسی از محل مورد نظر یک دستگاه خودرو بنز فاقد پلاک را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس است، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش خودروهای قاچاق کشف شده ۵۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

محمدی با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند،مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت های کاری و مأموریتی پلیس دانست و از مردم درخواست کرد:در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/