کاهش خرید مدت زمان صف خرید نان
کاهش خرید مدت زمان صف خرید نان
فرماندار تبریز گفت: ۸۰ درصد بازیگران انتخابات مجلس خود مردم بودند.

به گزارش قلم پرس یونس فاتح  در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار کرد:  انتخابات مجلس اسفند ماه سال گذشته بدون هیچ مشکل و حاشیه ای برگزار شد که ۸۰ درصد بازیگران آن خود مردم به عنوان بازیگران اصلی بودند.

وی افزود: زمانی که فرمانداری را تحویل گرفتیم، چندین مرتبه شاهد تجمعات اعتراضی  اقشار بوده ایم اما با اقدامات پیشگیرانه توانستیم جلوی تجمعات را گرفته و در چند ماه اخیر  شاهد تجمع خاصی نباشیم.

فرماندار تبریز با بیان  اینکه ۱۴ طرح با هدف کاهش ترافیک در تبریز در دست اجراست که تا اواخر تابستان به پایان میرسد گفت:  یکی از دلایل ترافیک تبریز ۲۰ برابر شدن خودروها است درحالی که تعداد معابر شهری فقط دو برابر شده است.

یونس فاتح همچنین با اشاره به برگزاری ۵۹ نشست‌ شورای آرد و نان در فرمانداری تبریز گفت: سال گذشته با دوشیفته کردن ۳۰۰ نانوایی و کاهش تخلفات این حوزه شاهد کاهش زمان صف های خرید نان از ۵۱ دقیقه به ۱۱ دقیقه در تبریز هستیم.

وی با بیان اینکه تبریز یکی از فقیرترین شهرهای آذربایجان شرقی از نظر فضاهای آموزشی است گفت:در گذشته توجه ویژه‌ای به این موضوع نشده که در نتیجه این عدم توجه در شهرک اندیشه ، ۵۰۰ نفر از دانش آموزان مجبور به ترک تحصیل شدند .

فرماندار تبریز با بیان اینکه ناترازی در بخش‌های انرژی و آب از سال ۹۶ آغاز شده است گفت: با استفاده از اختیارات استانداری توانستیم بحران قطعی آب در شب عید را حل کرده و برخی منابع آبی را وارد لوله ها کنیم

یونس فاتح در پایان  با اشاره به حادثه واژگونی تانکر سوخت که در سال گذشته اتفاق افتاد و سه نفر سرنشین پراید در این حادثه جان باختند گفت: بعد از این اتفاق ،تانکر ها دیگر مجوز حمل سوخت ندارند و پتروشیمی باید سوخت‌ها را از طریق لوله انتقال دهد.

 

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : صبا نقی زاد شفیق