کاشت ۷۰۰ اصله نهال در مجاورت زمین فوتبال ساحلی قوناخلارباغی
کاشت ۷۰۰ اصله نهال در مجاورت زمین فوتبال ساحلی قوناخلارباغی

کاشت ۷۰۰ اصله نهال در مجاورت زمین فوتبال ساحلی قوناخلارباغی مسئول سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۶ تبریز از کاشت ۷۰۰ اصله نهال در مجاورت زمین فوتبال ساحلی قوناخلارباغی خبر داد. به گزارش شهریار، ابوالفضل زکریازاده با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور توسعه یک هکتاری فضای سبز و افزایش زیبایی بصری […]




کاشت ۷۰۰ اصله نهال در مجاورت زمین فوتبال ساحلی قوناخلارباغی

مسئول سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۶ تبریز از کاشت ۷۰۰ اصله نهال در مجاورت زمین فوتبال ساحلی قوناخلارباغی خبر داد.

به گزارش شهریار، ابوالفضل زکریازاده با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور توسعه یک هکتاری فضای سبز و افزایش زیبایی بصری نمای شهری و در راستای طرح جامع کاهش آلودگی هوا، تعداد ۷۰۰ اصله درخت از نوع توت نرک در اطراف زمین فوتبال ساحلی قوناخلارباغی و انتهای پارک قوناخلارباغی توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز کاشته شد.

وی افزود: توت یکی از درخت های سازگار با اقلیم ایران است و در بسیاری از شهرها به وفور وجود دارد. این درختان به منظور توسعه فضای سبز در مبادی ورودی شمال‌غرب تبریز کاشته شده است.

معاون سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه افزود: در کنار کاشت این درختان عملیات آبیاری و رسیدگی به فضای سبز منطقه با جدیت و به صورت مداوم انجام می‌شود.