کاشت ۱۷۷ هزار بوته گل بهاره در سطح منطقه ۱۰
کاشت ۱۷۷ هزار بوته گل بهاره در سطح منطقه ۱۰

به گزارش قلم پرس، حسن گنجی با بیان این خبر گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و به منظور افزایش زیبایی‌های بصری، معابر و پارک‌های منطقه ۱۰ با انواع گل‌های فصلی مزین می‌شود.وی افزود: واحد فضای سبز منطقه از پاییز سال جاری اقدام به تولید ۱۵۰ هزار انواع بوته نشاء گل فصلی در گلخانه‌های […]

به گزارش قلم پرس، حسن گنجی با بیان این خبر گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و به منظور افزایش زیبایی‌های بصری، معابر و پارک‌های منطقه ۱۰ با انواع گل‌های فصلی مزین می‌شود.
وی افزود: واحد فضای سبز منطقه از پاییز سال جاری اقدام به تولید ۱۵۰ هزار انواع بوته نشاء گل فصلی در گلخانه‌های شهرداری منطقه کرده است.
وی در خصوص گلکاری‌های نوروزی امسال اظهار کرد: این گل‌های نشایی شامل همیشه بهار، گازانیا، رعنا زیبا، میخک، میمونی، قزلی، رودبکیا، قرنفل، برگ سفید و انواع ناز برای کاشت در استقبال از بهار آماده بوده و در سطح منطقه کاشته خواهند شد.
گنجی ادامه داد: همچنین کاشت بیش از ۱۵ هزار بوته انواع بنفشه و ۱۲ هزار بوته شب‌بو، گلهای اختصاص یافته برای کاشت بهاری منطقه ۱۰ در فضاهای عمومی، میادین و معابر خواهد بود.
شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به اینکه تمامی رفوژها و فضاهای سبز در سطح حوزه در حال آماده‌سازی هستند، گفت: با اتمام مرحله آماده‌سازی و عملیات خاکبرداری، کاشت گل‌های نشایی و گل‌های بهاری آغاز خواهد شد.
وی هدف از گلکاری را زیباسازی فضای بصری شهر، ایجاد محیط شهری زیبا و آرام برای نشاط و سرزندگی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با کاشت گل‌ها در آستانه فصل بهار، شاهد مناظر زیبایی باشیم.