پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی در پی کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا توسط دکتر سودابه داوران
پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی در پی کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا توسط دکتر سودابه داوران

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا توسط دکتر سودابه داوران را تبریک گفت. متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: سرکار خانم دکتر سودابه داوران کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا در جشنواره تکنوفست ۲۰۲۳ را به سرکارعالی، خانواده و همکاران محترم و جامعه علمی استان آذربایجان شرقی صمیمانه […]


استاندار آذربایجان شرقی در پیامی کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا توسط دکتر سودابه داوران را تبریک گفت.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

سرکار خانم دکتر سودابه داوران

کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا در جشنواره تکنوفست ۲۰۲۳ را به سرکارعالی، خانواده و همکاران محترم و جامعه علمی استان آذربایجان شرقی صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

موفقیت دانشمندان و پژوهشگران کشورمان در رقابت‌های علمی و فناورانه در عرصه‌های جهانی، مایه فخر و مباهات فراوان و نشان‌گر حرکت پرشتاب ایران اسلامی به سمت قله‌های پیشرفت و تعالی است.

از درگاه خداوند متعال، پیروزی و سربلندی شما را در عرصه‌های تحقیق و پژوهش و توفیق بهره‌مندی جامعه علمی کشورمان به‌ویژه دانشجویان و پژوهش‌گران جوان از تجارب ارزشمندتان خواستارم.

 

عابدین خرّم
استاندار آذربایجان شرقی
 

گفتنی است دکتر سودابه داوران که پیش از این به عنوان اولین زن در دنیا مدال علمی یونسکو را در حوزه نانوتکنولوژی به دست آورده بود، در موفقیت جدید خود مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا را در جشنواره تکنوفِست ۲۰۲۳ در شهر استانبول ترکیه کسب کرد.