پوستر جشنواره قرآنی « پله های آسمان» رونمایی می شود
پوستر جشنواره قرآنی « پله های آسمان» رونمایی می شود

پوستر جشنواره قرآنی « پله های آسمان» رونمایی می شود پوستر جشنواره « پله های آسمان» با موضوع سبک زندگی در قرآن کریم امروز با حضور مدیران استانی و شهری در بیت امام جمعه تبریز رونمایی می شود. به گزارش شهریار، جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در رده سنی کودک، نوجوان و جوان ویژه خواهران […]




پوستر جشنواره قرآنی « پله های آسمان» رونمایی می شود

پوستر جشنواره « پله های آسمان» با موضوع سبک زندگی در قرآن کریم امروز با حضور مدیران استانی و شهری در بیت امام جمعه تبریز رونمایی می شود.

به گزارش شهریار، جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در رده سنی کودک، نوجوان و جوان ویژه خواهران و برادران در رشته های مجازی و حضوری برگزار می شود که پوستر این جشنواره با موضوع سبک زندگی در قرآن کریم امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، شهردار کلانشهر تبریز،مدیرکل اوقاف استان،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مدیرکل آموزش و پرورش و شهردار منطقه ۷ و مدیران منطقه در بیت امام جمعه تبریز رونمایی می شود.

رشته های مجازی این جشنواره، شامل نقاشی، عکس نوشته، دلگویه، اینفوگرافی و ساخت کلیپ بوده و رشته های حضوری شامل قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی و حفظ یک و سه جز قرآن کریم است که یادبود زنده یاد قاری نوجوان سامان پورپیرامی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، از طریق عضویت در کانال Aseman@ و یا تماس با شماره های ۰۹۱۴۱۰۱۵۱۸۱ و ۰۹۹۴۴۸۲۹۲۴۷ در پیامرسان شاد یا ایتا در ارتباط باشید.

 این جشنواره قرآنی توسط شهرداری منطقه۷تبریز با همکاری مجمع قاریان تبریز از هفته آینده آغاز بکار خواهد کرد.