پارک بزرگ، در آستانه اجرای پروژه مشارکتی ۱۵۰۰میلیارد تومانی
پارک بزرگ، در آستانه اجرای پروژه مشارکتی ۱۵۰۰میلیارد تومانی
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه پارک بزرگ تبریز، در آستانه اجرای پروژه مشارکتی ۱۵۰۰ میلیارد تومانی است، اظهار داشت: این سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف پارک بزرگ، زمینه توسعه شمال‌غرب شهرمان خواهد بود.

به گزارش قلم پرس، فریدون بابایی‌اقدم در جشنواره پارک بزرگ تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: علی رغم محدودیت‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف خدمت‌رسان، شهرداری منطقه ۴ به ویژه در شورای پنجم، یکی از مناطق موفق بوده ‌است.

وی با اشاره به برنامه‌ها و چشم‌انداز کلی توسعه منطقه ۴ گفت: اجرای پروژه تراموا با مشارکت شهرداری تبریز و قرارگاه خاتم پیش‌بینی شده و به عنوان یک طرح پیشرو، به شتاب توسعه شهر منجر خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: پوشش فاضلاب شهری در کلانشهر تبریز، تا پیش از شش سال گذشته، کمتر از ۴۰ درصد بود که این پوشش، در سال‌های اخیر به ۸۰ درصد رسیده است.

وی اضافه کرد: بخشی از این دستاورد ارزشمند در منطقه ۴ حاصل شده و شرایط بهداشتی و زیست محیطی شهر را تقویت کرده‌ است.

 بابایی‌اقدم یادآور شد: مسیرگشایی‌های متعددی که در حوزه منطقه ۴ اجرا شده، تاثیر محسوس در بهبود کیفیت حمل‌ونقل، ترافیک و آسایش این بخش‌ از شهرمان داشته‌ است؛ این روند، با بهره‌برداری از دو مسیر در دست احداث، قطعاً تاثیر بیش از پیش خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین برگزاری جشنواره پارک بزرگ را از اقدامات فرهنگی موثر در منطقه ۴ عنوان و خاطرنشان کرد: لازم است از شهردار پرتلاش این منطقه در راستای برجسته‌سازی هنرمندان تقدیر کنیم