ویژه برنامه چله گجه‌سی در تالار اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری دکتر مبین برگزار شد
ویژه برنامه چله گجه‌سی در تالار اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری دکتر مبین برگزار شد
با حضور کارکنان معاونت خدمات شهری و خانواده‌های آنان ویژه برنامه جشنی به‌مناسبت شب یلدا ، در تالار اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری دکتر مبین برگزار شد.

به گزارش قلم پرس، شامگاه دیروز ویژه برنامه جشنی به‌مناسبت شب یلدا با عنوان جُنگ خانوادگی شهرداری منطقه ۳ – چله گجه‌سی با برنامه‌های متنوعی همچون اجرای موسیقی، حرکات موزون، طنز، مسابقه و…  برگزار شد.

در این ویژه برنامه چله گجه‌سی ابتدا شهردار منطقه برای خانواده و کارکنان معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه خوش‌آمد گفته و این دیدار حضوری را فرصتی ارزشمند و مغتنم برای تشکر از فعالیت صادقانه و بی‌منت کارکنان مجموعه خدمات شهری در حوزه‌های تنظیف و پاکبانان و ادای احترام به خانواده‌های آنان دانست.

علی قاسمی از امور ارتباطات و سایر واحدهای همکار در برگزاری مراسم شب یلدا، بازرسی، برنامه ریزی و معاونت خدمات شهری منطقه تقدیر و تشکر کرده و گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی در ارتقاء روحیه کارکنان و در ایجاد همدلی مابین کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

برنامه با اجرای چندین کار هنری با روایتی از زوایای فرهنگی آذربایجان توسط عاشیق‌های حاضر و …  پذیرایی از میهمانان و تقدیر و تشکر از ۱۰ تن از کارکنان با عملکرد رضایت‌مدار معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه با هدایا و لوحی توسط شهردار منطقه به پایان رسید.

انتهی پیام/