ورزش قهرمانی زمینه‌ساز امیدآفرینی در جامعه است
ورزش قهرمانی زمینه‌ساز امیدآفرینی در جامعه است
استاندار آذربایجان شرقی گفت: ورزش قهرمانی زمینه ساز انگیزش در بین اقشار مختلف جامعه و امیدآفرین بوده و حضور ورزشکاران کشورمان دراین مسابقات مایه مباهات است.

به گزارش قلم پرس، عابدین خرّم در آئین بدرقه ورزشکاران استان به مسابقات پاراآسیایی هانگژو ضمن قدردانی از حضور ورزشکاران، مربیان و سرپرستان پاراآسیایی حاضر در نشست گفت: از همت والای شما برای کمک به شکوفایی ورزش استان و به اهتزاز در آوردن پرچم ایران اسلامی در میادین بین المللی قدردانی می کنم؛ امیدوارم در سایه تلاش های ارزشمند شما نسل های جدیدی از ورزشکاران افتخار آفرین قدم بر عرصه ظهور بگذارند.

استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت حفظ جایگاه ورزش و ورزشکاران در جامعه تاکید کرد و افزود: امروز روز شیرینی برای من است که در خدمت شما عزیزان هستم و امیدوارم سهم تبریز و آذربایجان شرقی از ورزش کشور و مدال های جهانی بیشتر شود.

مقام عالی دولت در آذربایجان شرقی اظهار داشت: باید برای آوردن صنایع استان به میدان ورزش و عمل شرکت های دولتی به مسوولیت های اجتماعی خود تلاش کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم ارتقای ورزش استان تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت های ما از ابتدای آغاز به کار دولت، ارتقای وضعیت ورزشی استان است زیرا ورزش عامل تحرک، پویایی، شادابی و توسعه در بعد داخلی و صلح و دوستی ملت ها در بعد بین المللی است.

وی افزود: ورزش و ورزشکاران سرمایه جامعه محسوب می شوند و هر گونه سرمایه گذاری در این حوزه، دستاوردهای چند برابری دارد.

خرّم  بر لزوم حمایت از ورزشکاران تاکید کرد و اظهار داشت: برای دستیابی ورزشکاران مان به قله های پیشرفت همه گونه تلاش می کنیم و معتقدیم، استعدادیابی و پرورش نفرات مستعد در این مسیر نقش اساسی دارد.

استاندار آذربایجان شرقی، نقش قهرمانان ورزشی در جامعه را تاثیرگذار توصیف کرد و بیان داشت:  ورزش قهرمانی زمینه ساز انگیزش در بین اقشار مختلف جامعه و امیدآفرین و نشاط بخش است؛ حضور ورزشکاران کشورمان در مسابقات آسیایی هانگژو و رفتار پهلوانی آنان مایه مباهات است.

خرّم خطاب به اعضای حاضر در جلسه گفت: بدرقه شما عزیزان عیدی بزرگی برای ماست و امیدوارم صحنه های به یادماندنی در مسابقات پاراآسیایی خلق کنید.

وی افزود: طبیعت ورزش، برد و باخت است و نباید ورزشکاران مان را با قرار دادن در تنگنای برد و باخت دچار استرسی کنیم، زیرا سلامتی آنان برای ما از هر چیزی مهم تر است.

انتهای پیام/