هوشیار : شرط تحقق برنامه ها ارتباط با شهروندان است
هوشیار : شرط تحقق برنامه ها ارتباط با شهروندان است
شهردار تبریز با بیان اینکه موفقیت شهرداری مرهون اعتماد به توان کارکنان، مدیران و کارگران این مجموعه گفت: افزایش رضایتمندی مردم و سلامت مالی اصلی ترین خط قرمز بنده با مدیران مجموعه شهرداری تبریز است.

به گزارش قلم پرس،یعقوب هوشیار در آخرین جلسه مدیران شهرداری تبریز در سال‌جاری اظهار کرد: امسال شاهد توفیقات زیادی در حوزه های عمرانی و خدماتی شهر تبریز بودیم و این موفقیت ها در کنار کم و کاستی ها مرهون تکیه مدیریت شهری به توان داخلی مجموعه شهرداری تبریز است چرا که تجارب چندین ساله کارکنان ، کارگران و مدیران مجموعه کمک شایانی در مسیر حل مشکلات کرده است.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری ها استخدام می‌شوند تا به صورت ملموس برای مشکلات چاره جویی انجام دهند،افزود: یکی از هدف های اصلی مجموعه شهرداری تبریز افزایش رضایتمندی و اعتماد مردم به مسئولین و نظام جمهوری اسلامی است.

یعقوب هوشیار با بیان اینکه از زمان حضور در راس مدیریت شهرداری تبریز بر افزایش ارتباط نزدیک مدیران شهرداری با شهروندان تاکید داشته ام،تصریح کرد: معتقدم حل مشکلات شهری و گره گشایی از معضلات تنها با احصای دقیق از طریق ارتباط مستمر مدیران با شهروندان امکان پذیر است.

هوشیار با اشاره به برنامه های سال آینده شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: رمز موفقیت و به ثمر نشستن تلاش‌ تمامی مدیران در گرو همدلی و هماهنگی امکان پذیر است.همچنین برای نیل به اهداف تدوین شده سال آینده تبریز،باید سه برابر امسال تلاش مستمر انجام گیرد.

انتهای پیام/