نصب باکس گل بر روی نرده‌های ترافیکی در سطح شهر تبریز
نصب باکس گل بر روی نرده‌های ترافیکی در سطح شهر تبریز

به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی با اعلام این خبر گفت: ایجاد فضایی زیبا و با نشاط در مکان‌های عمومی شهر و به ویژه در مسیرهای تردد شهروندان عزیز، یکی از برنامه‌های سازمان در قالب طرح‌های استقبال از بهار است.وی افزود: بر این اساس، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نسبت به نصب و […]

به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی با اعلام این خبر گفت: ایجاد فضایی زیبا و با نشاط در مکان‌های عمومی شهر و به ویژه در مسیرهای تردد شهروندان عزیز، یکی از برنامه‌های سازمان در قالب طرح‌های استقبال از بهار است.
وی افزود: بر این اساس، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نسبت به نصب و جاگذاری باکس‌های گل بر روی نرده‌های ترافیکی موجود در فضاهای عمومی سطح شهر اقدام کرده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ادامه داد: نرده‌های ترافیکی جزء لاینفک شهر هستند؛ اما با در نظر گرفتن لزوم تلفیق زیباسازی با دیگر عناصر شهری، سازمان امیدوار است بتواند با اجرای طرح‌های زیباسازی و من جمله نصب این باکس و  قرار دادن گل در آنها، حضور این عناصر در فضاهای عمومی شهر را تلطیف کند.
امجدی اجرای طرح‌های کاشت بهاره را در سراسر فضاهای سبز ضرورت دانست و تصریح کرد: در هر جایی که امکان و بستر لازم برای کاشت گل و درخت وجود داشته باشد، از ایجاد چشم‌اندازی زیبا در همه جای شهر دریغ نخواهیم کرد.