نجف‌زاده: شرایط حضور بانوان در رشته‌های فوتبال و فوتسال را فراهم نمایید
نجف‌زاده: شرایط حضور بانوان در رشته‌های فوتبال و فوتسال را فراهم نمایید
مدیر عامل باشگاه مس سونگون خواستار فراهم شدن شرایط حضور بانوان در رشته‌های فوتبال و فوتسال شد.

به گزارش قلم پرس، یاسر نجف‌زاده مدیرعامل باشگاه مس سونگون در مجمع فدراسیون هیات فوتبال استان گفت‌: تبریز به لحاظ سخت افزاری و نرم‌افزاری امکان لازم برای حضور بانوان تماشاگر در سالن‌های مسابقات را دارد‌، سالن پورشریفی و اقدمی از مجموعه‌های با کیفیت در حد ملی هستند که باتوجه به فرهنگ اصیل و بالای مردم آذربایجان می‌توان به راحتی و بدون هیچ مشکلی میزبان بانوان عزیز در مسابقات شد.

وی اضافه کرد به لحاظ اعمال سلیقه های مختلف و متفاوت‌، تصمیم‌گیری بصورت متمرکز از سوی فدراسیون می‌تواند راه حل مناسب برای این وضعیت باشد که AFC هم بر آن تاکید دارد.

حق پخش تلویزیونی برای لیگ دسته یک و لیگ برتر فوتسال هم لحاظ شود

مدیرعامل مس سونگون سونگون خاطر نشان کرد؛ باشگاه مس سونگون در ۶ رشته شیرجه ، شمشیربازی،  والیبال، فوتبال، فوتسال، و تکواندو فعالیت می‌کند اما بخش اعظم انرژی و بودجه باشگاه مس سونگون صرف فوتبال و فوتسال می شود و تنها باشگاه در ایران است که همزمان در دو رشته فوتسال و فوتبال تیم داری می‌کند.

وی افزود: انتظار حمایت از باشگاه‌ها‌، مخصوصا باشگاه مس سونگون ورزقان در قالب های مختلف‌، مخصوصا پرداخت حق پخش تلویزیونی انتظار زیادی نیست و این مهم باید برای لیگ برتر فوتسال و فوتبال دسته یک نیز محقق شود تا باشگاه ها بتوانند درآمدزایی داشته باشند و به فلسفه خود که حمایت از استعدادها و خدمت به جامعه است عمل کنند.

انتهای پیام/