نائب رئیس کمیسیون امور اجتماعی مجلس: باور خود را به حوزه فرهنگ اصلاح کرده و عمق ببخشیم
نائب رئیس کمیسیون امور اجتماعی مجلس: باور خود را به حوزه فرهنگ اصلاح کرده و عمق ببخشیم

نایب رئیس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باید باور خود را به حوزه فرهنگ اصلاح کرده و عمق ببخشیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، غلامرضا منتظری ظهر امروز در دومین روز از نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهای مراکز استان کشور و پنجمین اجلاس روسای کمیسیون های […]



نایب رئیس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باید باور خود را به حوزه فرهنگ اصلاح کرده و عمق ببخشیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، غلامرضا منتظری ظهر امروز در دومین روز از نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهای مراکز استان کشور و پنجمین اجلاس روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی گفت: در مدیریت شهری، گاه دنبال موفقیت هایی هستیم که لحظه ای بوده و مانا نیست. اما مدل دیگر موفقیت، طولانی مدت و با نگاه به آینده است.

وی با تاکید بر اینکه باید باور خود را به حوزه فرهنگ اصلاح کرده و عمق ببخشیم، گفت: غایت فرهنگ، رشد و بالندگی است. اگر برای فرهنگ، تقدم رتبی و منزلتی قائل بودیم و آن را به همه امور ترجیح می دادیم، امروز در دیگر عرصه ها نیز موفق بودیم.

منتظری ادامه داد: باید در مدیریت فرهنگی دارای چشم انداز باشیم و بدون آن نمی توان انتظار موفقیت را داشت. بدون چشم انداز، دچار یکسری روزمرگی ها خواهیم بود و ریل گذاری خوبی نخواهیم داشت.

وی، دعوت و بهره مندی از نخبگان کشوری در حوزه های مختلف را گام دیگر بعد از تعریف چشم انداز دانسته و گفت: نطام مسائل فرهنگی و اجتماعی هر شهرستان باید مشخص شده و هسته های مشورتی از شهرستان ها به خصوص جوانان به کار گرفته شوند.

نائب رییس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر لزوم نظرسنجی در امور مختلف تاکید کرده و گفت: باید در مباحث مختلف، نیازسنجی کرده و از سوی دیگر با شیوه های جذاب، مباحث فرهنگی خود را مطرح کنیم.

منتظری، رعایت اخلاق حرفه ای در احقاق حقوق شهروندی را از جمله وظایف شوراهای اسلامی شهرها دانست و اعضای این شوراها را به پذیرش نقدهای مطرح شده دعوت کرد.

گفتنی است دومین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور و پنجمین اجلاس روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی، با حضور صاحب‌نظران و اساتید این حوزه به میزبانی شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز در حال برگزاری است.

پایان پیام/