مهدوی‌کنی: نباید نیروهای انقلاب با استهلاک یکدیگر موجب کاهش مسیر وحدت شوند
مهدوی‌کنی: نباید نیروهای انقلاب با استهلاک یکدیگر موجب کاهش مسیر وحدت شوند

عضو جامعه روحانیت مبارز کشور گفت: زنده بودن انقلاب با دلبستگی مردم به ویژه نسل جدید به آن محقق می شود و نباید نیروهای انقلاب با استهلاک یکدیگر موجب کاهش این نشاط در مسیر وحدت شوند . به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی‌کنی عصر شنبه در نخستین همایش شورای وحدت نیروهای […]



عضو جامعه روحانیت مبارز کشور گفت: زنده بودن انقلاب با دلبستگی مردم به ویژه نسل جدید به آن محقق می شود و نباید نیروهای انقلاب با استهلاک یکدیگر موجب کاهش این نشاط در مسیر وحدت شوند .

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی‌کنی عصر شنبه در نخستین همایش شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با محوریت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مصلی اعظم تبریز اظهار داشت: تبریز شهر قیام و مأمن نیروهای مقاوم انقلاب اسلامی است و امیدواریم این حرکت آغازی مبارک برای انتخابات و دارای برکات برای نظام و کشور باشد.

وی ادامه داد: مردم موضوع محوری در قرآن و اساس نزول این کتاب نیز قیام مردم بر مبنای عدالت و توحید است و توفیقات نظام جمهوری اسلامی به عنوان امتداد این حرکت انبیا و اهل بیت، حاصل حرکت بر محور تعالیم دینی و ایجاد قسط بر پایه خواست و حضور مردم است.

عضو جامعه روحانیت مبارز کشور خاطرنشان کرد: این توفیق کم نظیری در تاریخ است که انقلاب و کشور ما با هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری توانسته مردم را برای اقامه قسط به میدان بیاورد و نظامی را برپایه قسط و بر اساس رای و خواست مردم ایجاد کند و تا زمانی که این ویژگی برقرار است نظام جمهوری اسلامی برپا و پابرجا خواهد ماند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری تاکید بر حضور و مشارکت مردم در همه عرصه ها دارند و انتخابات نمود این حضور است و در حوزه اقتصادی و فرهنگی نیز بر لزوم به میدان آوردن مردم و مشارکت عمومی در امور تاکید کرده اند و جریان کلی کشور بر پایه حضور مردم در صحنه های مختلف از انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا همه برهه های چهار دهه گذشته پیش رفته است.

هشدار نسبت به دوگانگی در انتخابات

مهدوی کنی گفت: رهبری نسبت به ایجاد این دوگانگی هشدار داده و فرموده‌اند آوردن و نگهداشتن مردم در صحنه مهمترین مسئله است و ضعف در اجرا و پاره ای از نواقص افراد و مدعیان حرکت انقلابی نباید با کمرنگ شدن حضور مردم در صحنه جبران شود.

مردم از انقلاب خسته نمی‌شوند بلکه از ناتوانی مسئولان خسته می شوند

وی اظهار داشت: اگر کارآیی تفکرات انقلاب مشخص شود و نیروهای شایسته ای که توان تحقق اهداف انقلاب را داشته باشند، در صحنه حاضر شوند، مردم نیز به صلابت جهت‌گیری‌ها و توانمندی‌ها رای می دهند چرا که آنها نه از ارزش‌ها و اصل انقلابی که برای خود این مردم است و به دست آنها شکل گرفته، بلکه از ناتوانی و ناکارآمدی مسئولان خسته می شوند.

زنده بودن  انقلاب با دلبستگی مردم به ویژه نسل جدید به آن محقق می شود 

فرزند آیت الله مهدوی کنی افزود: امیدواریم در مسیر انتخابات به گونه ای عمل کنیم که با دعوت از چهره های انقلابی اصلح و توانمند زمینه مشارکت بالای مردم فراهم شود چون رهبری در شرایطی دعوت به انتخابات را شروع کرده اند که زمان زیادی تا برگزاری این رویداد مهم سیاسی باقی مانده و این حاکی از اهمیت حضور در این دوره از انتخابات است و زنده بودن  انقلاب با دلبستگی مردم به ویژه نسل جدید به آن محقق می شود و نباید نیروهای انقلاب با استهلاک یکدیگر موجب کاهش این نشاط در مسیر وحدت شوند و امیدواریم این روحیه وحدت حاکم در آذربایجان شرقی در کل کشور متجلی شود.

وی گفت: بنای جامعه روحانیت بر دعوت از همه نیروهای انقلابی برای آوردن مردم به صحنه با معرفی نیروهای توانمند و ارزشی و داشتن مجلسی انقلابی تر و کارآمدتر بوده و انتظارمان از همه نیروها برای تحقق راهبرد مقام معظم رهبری در افزایش مشارکت مردمی، ایجاد امنیت، صحت و رقابت در انتخابات است و امیدواریم نخستین همایش انتخاباتی شورای وحدت نیروهای انقلاب در تبریز نیز آغازی پر خیر و برکت در این خصوص و برگزاری باشکوه و حداکثری انتخابات پیش رو باشد.

پایان پیام/ ۶۰۰۳۶