مناسب سازی خیابان فیاض بخش غربی منبع برای تردد معلولان و عابران پیاده
مناسب سازی خیابان فیاض بخش غربی منبع برای تردد معلولان و عابران پیاده

مناسب سازی خیابان فیاض بخش غربی منبع برای تردد معلولان و عابران پیاده شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات کفسازی و مناسب سازی پیاده‌راه خیابان فیاض بخش غربی منبع به متراژ ۵۰۰ متر مربع خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات بهینه و صیانت […]




مناسب سازی خیابان فیاض بخش غربی منبع برای تردد معلولان و عابران پیاده

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات کفسازی و مناسب سازی پیاده‌راه خیابان فیاض بخش غربی منبع به متراژ ۵۰۰ متر مربع خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات بهینه و صیانت از حقوق شهروندان برای فراهم آوردن مسیر عبور و مرور معلولان و عابران پیاده،  قسمتی از پیاده‌راه خیابان فیاض بخش غربی منبع مقابل مسجد طالقانی به متراژ ۵۰۰ متر مربع توسط عوامل عمرانی شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۱۰ در حال کفسازی است.

وی با بیان اینکه این منطقه در تلاش است با اجرای پروژه های مناسب سازی از جمله کف سازی مناسب در معابر، رفاه حال معلولان و افراد کم توان را در سطح منطقه فراهم آورد افزود: ساماندهی این مسیر یکی از مطالبات مردمی بود که عوامل عمرانی ناحیه ۲ این منطقه جداول موجود در مسیر پیاده رو خیابان مذکور را جهت سهولت در تردد معلولان تخریب و تا همسطح کف خیابان خاکبرداری کرده و با قطعات بتنی کفسازی کردند.

شهردار منطقه ۱۰ هدف از اجرای این پروژه را خدمت رسانی بهتر به شهروندان با رویکرد ایمن‌سازی، مناسب‌سازی، زیباسازی و ارتقای کیفیت معابر پیاده رو عنوان کرد و افزود: امید است با همت مضاعف در انجام اقدامات مناسب‌سازی محیط شهری، تمام شهروندان و اقشار مختلف بتوانند از امکانات خدماتی اجتماعی بهره لازم را برده و بدون هیچگونه مانعی در سطح منطقه تردد داشته باشند.