مشارکت ۲۰۰ نفر از شهروندان در طرح غربالگری تنبلی چشم و سنجش بینائی در فرهنگسرای شهید بهشتی منطقه ۱
مشارکت ۲۰۰ نفر از شهروندان در طرح غربالگری تنبلی چشم و سنجش بینائی در فرهنگسرای شهید بهشتی منطقه ۱

امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ با همکاری بهزیستی طرح غربالگری تنبلی چشم و سنجش بینائی ویژه کودکان را برگزار کرد که ۲۰۰ نفر در این طرح مشارکت کردند. به گزارش قلم پرس، در راستای اجرای برنامه های سلامت محور شهروندان، امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ اقدام به برگزاری طرح غربالگری تنبلی چشم و سنجش بینائی […]



امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ با همکاری بهزیستی طرح غربالگری تنبلی چشم و سنجش بینائی ویژه کودکان را برگزار کرد که ۲۰۰ نفر در این طرح مشارکت کردند.

به گزارش قلم پرس، در راستای اجرای برنامه های سلامت محور شهروندان، امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ اقدام به برگزاری طرح غربالگری تنبلی چشم و سنجش بینائی در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه کرد که با حضور کارشناسان بهزیستی برگزار و حدود ۲۰۰ نفر از شهروندان کودکان خود را در این طرح مشارکت دادند.
امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ در راستای ایجاد بسترهای مناسب برای بهره مندی شهروندان عزیز از برنامه‌های تدوین شدۀ این واحد ضمن اطلاع رسانی تمام موارد از طریق فضاهای مجازی و حقیقی و سنجش نیازمندی‌های شهروندان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و هنری با برنامه‌ریزی‌های کامل در جهت ایجاد رضایتمندی و ایجاد بسترهای مناسب گام های مهمی را برداشته و برای سال ۱۴۰۱ نیز تداوم خواهد داد.