مادورو مسدود شدن حساب کاربری‌اش در فیس‌بوک را «تمامیت‌خواهی دیجیتال» خواند
مادورو مسدود شدن حساب کاربری‌اش در فیس‌بوک را «تمامیت‌خواهی دیجیتال» خواند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اقدام فیس‌بوک در مسدود کردن حساب کاربری رئیس‌جمهور ونزوئلا به بهانه آنچه اشاعه اطلاعات نادرست درباره بیماری کرونا خوانده شده است، با واکنش وی مواجه شد. نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد که اقدام اخیر فیس‌بوک در مسدود کردن حساب کاربری او در این شبکه اجتماعی را محکوم کرد. […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اقدام فیس‌بوک در مسدود کردن حساب کاربری رئیس‌جمهور ونزوئلا به بهانه آنچه اشاعه اطلاعات نادرست درباره بیماری کرونا خوانده شده است، با واکنش وی مواجه شد.

نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد که اقدام اخیر فیس‌بوک در مسدود کردن حساب کاربری او در این شبکه اجتماعی را محکوم کرد.

به گزارش «اسپوتنیک»، بنا بر بیانیه‌ای که وزارت اطلاع رسانی ونزوئلا منتشر کرده است، مادورو در رد اقدام فیس‌بوک اعلام کرد: «ما یک تمامیت‌خواهی دیجیتال را شاهد هستیم که توسط شرکت‌های فراملیتی اعمال شده است؛ شرکت‌های که می‌خواهند قوانین خودشان را به کشورهای جهان تحمیل کنند».

رئیس‌جمهور ونزوئلا افزود: «من هدف سانسور فیس‌بوک قرار گرفتم. آنها فکر می‌کنند که فراتر از قانون اساسی دیگر کشورها، قوانین داخلی و حقوق بین‌الملل هستند و معتقدند که فراتر از حقوق آزادی بیان قرار دارند اما ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم».

انتهای پیام/