فرمانده  مرزبانی فراجا: همسایگان نباید از راهبرد حسن همجواری ایران تعبیری دیگری داشته باشند
فرمانده  مرزبانی فراجا: همسایگان نباید از راهبرد حسن همجواری ایران تعبیری دیگری داشته باشند

فرمانده مرزبانی فراجا حسن همجواری را راهبرد جمهوری اسلامی اعلام کرد و گفت: همسایگان نباید از این راهبرد جمهوری اسلامی تعبیر دیگری داشته باشند و هر کشوری افراد و دشمنان نظام جمهوری اسلامی را در خود جای دهد با پاسخ کوبنده و سخت مواجه خواهد شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سردار احمدعلی گودرزی ظهر […]



فرمانده مرزبانی فراجا حسن همجواری را راهبرد جمهوری اسلامی اعلام کرد و گفت: همسایگان نباید از این راهبرد جمهوری اسلامی تعبیر دیگری داشته باشند و هر کشوری افراد و دشمنان نظام جمهوری اسلامی را در خود جای دهد با پاسخ کوبنده و سخت مواجه خواهد شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در حاشیه آیین معارفه معارفه و تودیع فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حسن همجواری با همسایگان جزو اولویت‌های ماست و راهبرد کشورمان حمله به هیچ کشوری نیست، کشور ما به لطف خدا پشتیبانی قوی مردمی دارد و استقلال طلبی و آزادیخواهی از آرمانهای آنهاست. 

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه دیپلماسی بسیار قوی در مرزها اتفاق می‌افتد، گفت: اگر فرهنگ غنی اسلامی ما دچار خدشه نمی‌شود و با وجود این همه دشمنی دشمنان، اتفاق خاصی در کشورمان نمی افتد در سایه تبریز قهرمان است این دیار ارزشمند در تمام عرصه‌های انقلاب خوش درخشیده است. 

 گودرزی افزود: همسایگان نباید از این راهبرد جمهوری اسلامی تعبیر دیگری داشته باشند و هر کشوری افراد و دشمنان نظام جمهوری اسلامی را در خود جای دهد با پاسخ کوبنده و سخت مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه استقرار و امنیت در مرزهای کشو برقرار است، افزود: این مهم در نتیجه هوشمندسازی و تجهیز مرزهای کشور به دستگاه های پیشرفته و همچنین حضور هوشیارانه نیروهای مرزبانی در مرزها حاصل شده است. 

این مقام مسئول اضافه کرد: با تمام وجود این پیام را به مردم می دهیم که نیروهای مسلح با پشتیبانی مردم، امنیت پایدار را در مرزهای کشور برقرار خواهند کرد و در این راه حاضر به فدای جان خود هستند.

پایان پیام/