فراخوان طراحی و ساخت المان‌های شهری در ورودی شرق تبریز
فراخوان طراحی و ساخت المان‌های شهری در ورودی شرق تبریز

فراخوان طراحی و ساخت المان‌های شهری در ورودی شرق تبریز مدیر زیباسازی و فضای سبز شهرداری منطقه ۵ از فراخوان طراحی و ساخت المان های شهری برای ورودی شرق تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،، روح الله قراچورلو اظهار کرد: با توجه به اهمیت المان های محیطی در زیباسازی و هویت بخشی ورودی شرق […]




فراخوان طراحی و ساخت المان‌های شهری در ورودی شرق تبریز

مدیر زیباسازی و فضای سبز شهرداری منطقه ۵ از فراخوان طراحی و ساخت المان های شهری برای ورودی شرق تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، روح الله قراچورلو اظهار کرد: با توجه به اهمیت المان های محیطی در زیباسازی و هویت بخشی ورودی شرق تبریز، از همه هنرمندان فعال در حوزه طراحی و ساخت المان های شهری دعوت به همکاری می شود.

وی تصریح کرد: المان های شهری می تواند مناسبتی یا همخوان با شرایط فرهنگی و هویتی کلانشهر تبریز در معابر ورودی شرق مورد استفاده قرار گیرد.

قراچورلو با اشاره به مناسبت های پیش رو نیز اظهار داشت: المان های مورد نظر می تواند با مناسبت های مختلف پیش رو از جمله ایام الله دهه فجر، نیمه شعبان، نوروز و … باشد.

وی در ادامه از عموم هنرمندان درخواست کرد پیشنهادات و طرح های خود را به دفتر زیباسازی و فضای سبز شهرداری منطقه ۵ در پارک باغمیشه میدان شهید فهمیده یا واحد روابط عمومی منطقه واقع در هتل مرمر ارائه کنند.

مدیر زیباسازی و فضای سبز شهرداری منطقه ۵ یادآور شد: طرح های پذیرش شده پس از تصویب در کمیته زیباسازی منطقه به اجرا گذاشته می شوند.