علی نژاد: بازگشت شطرنج بعد از ۱۲ سال به بازی‌های آسیایی امیدبخش است
علی نژاد: بازگشت شطرنج بعد از ۱۲ سال به بازی‌های آسیایی امیدبخش است

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد ابراز امیدواری کرد فضای آرامشی که در یک سال اخیر بر شطرنج حاکم شده، در آینده نیز تداوم داشته باشد. شطرنج ورزش زیبایی است و این زیبایی با همدلی و اتحاد خانواده شطرنج زیباتر می شود. علی نژاد اظهار کرد: مشکلاتی در سطح […]

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد ابراز امیدواری کرد فضای آرامشی که در یک سال اخیر بر شطرنج حاکم شده، در آینده نیز تداوم داشته باشد. شطرنج ورزش زیبایی است و این زیبایی با همدلی و اتحاد خانواده شطرنج زیباتر می شود.

علی نژاد اظهار کرد: مشکلاتی در سطح بین المللی برای شطرنج ایران بوجود آمد که تا مرز تعلیق هم پیش رفتیم اما وزارت ورزش و جوانان پای کار ایستاد و تدابیر خوبی به خرج داد تا شطرنج ایران این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذراند. وزارت امور خارجه هم انصافا در این گذر دشوار به کمک آمد و کنارمان بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج گفت: اگر شرایط کرونا اجازه دهد، مجمع فدراسیون بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود و من امیدوارم هر کسی رای مجمع را به دست آورد و به ریاست رسید بتواند این آرامش فعلی را حفظ کند و هدفش موفقیت شطرنج در سطوح داخلی و بین المللی در سایه اتحاد و همدلی اعضای این خانواده فرهیخته باشد.

انتهای پیام