شوراهای اسلامی روستاها بستر همواری برای رفع دغدغه‌های اجتماعی روستاییان
شوراهای اسلامی روستاها بستر همواری برای رفع دغدغه‌های اجتماعی روستاییان
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی تشکیل شوراهای اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و سرفصل جدیدی در تحقّق مردم‌سالاری دینی و ارتقای سطح مشارکت حقیقی مردم در اداره امور کشور دانست.
به گزارش قلم پرس، محمد اسکندری در گفت‌وگویی به مناسبت ۹ اردیبهشت، روز شوراها، اظهار داشت: شوراهای اسلامی روستاها منشأ اقدامات تأثیرگذاری در زمینه عمران و آبادانی روستاها و نیز بستر همواری برای رفع دغدغه‌های اجتماعی با نقش‌آفرینی مستقیم و بلاواسط مردم بوده‌اند.

وی افزود: در دوره ششم شوراهای اسلامی، شوراها بسیار بالنده‌تر و با تجربه‌تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه، صادقانه وجهادی به مردم و تصمیم‌گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود گام برمی‌دارند.

اسکندری ابراز امیدواری کرد با هم‌افزایی بیش از پیش روستاییان، دهیاران و شوراهای اسلامی روستا و نیز پشتیبانی و حمایت دولت مردمی سیزدهم و سایردستگاه‌ها و نهادهای ذیربط اقدامات مؤثری درعمران، پیشرفت و آبادانی روستاها انجام شود.

وی در پایان سالروز تأسیس نهاد مبارک شوراهای اسلامی شهر و روستا را به اعضای وظیفه شناس و مسئولیت پذیر این نهاد مردمی در اقصی نقاط استان تبریک گفت.

انتهای پیام/