سرپرست شهرداری تبریز روز جوان را تبریک گفت
سرپرست شهرداری تبریز روز جوان را تبریک گفت

به گزارش قلم پرس، متن پیام مهدی یوسفی به شرح زیر است: بسمه تعالی “پیش‌ران حرکت انقلاب، جوان‌ها هستند. “ مقام معظم رهبری آنچه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به شکلی ویژه به آن تاکید کرده‌اند، ضرورت آماده‌سازی بستر و اعتماد به جوانان متخصص و انقلابی است که بتوانند در کنار […]

به گزارش قلم پرس، متن پیام مهدی یوسفی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

“پیش‌ران حرکت انقلاب، جوان‌ها هستند. “

مقام معظم رهبری

آنچه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به شکلی ویژه به آن تاکید کرده‌اند، ضرورت آماده‌سازی بستر و اعتماد به جوانان متخصص و انقلابی است که بتوانند در کنار افراد با تجربه، امور کشور را پیش ببرند و قطعا حضور جوانان در عرصه‌های مختلف، باعث ایجاد تحول، پیشرفت و توسعه می‌شود.

از طرفی دیگر تمام تلاش ما این است که فضاهای شهری را برای شور و نشاط جوانان آماده سازیم و شادابی شهر را به گونه‌ای حفظ کنیم که جوانان از زندگی در آن لذت ببرند و بتوانند با روحیه‌ای قوی‌تر برای توسعه و آبادانی میهن‌شان تلاش کنند.

طبق توصیه‌های دینی ما مسلمانان، جوانی بهترین فصل زندگی برای کار و کوشش و تلاش است که انسان بتواند با همتی مضاعف در این دوره، زندگی آسوده‌ای برای ادامه حیاتش تدارک ببیند و امیدواریم جوانان عزیز شهر و کشور ما با پیروی از مباحث دینی و الگوگیری از پیامبران و ائمه اطهار (س)، آینده‌ای نیک را برای کشور عزیزمان رقم بزنند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، از خداوند متعال برای تمام جوانان عزیزمان تندرستی و توفیقات روزافزون مسئلت می‌نمایم.