زنوزی: تحمل ناراحتی هواداران ندارم/ تراکتور را در بورس به هواداران عرضه می کنیم
زنوزی: تحمل ناراحتی هواداران ندارم/ تراکتور را در بورس به هواداران عرضه می کنیم
مالک باشگاه تراکتور گفت: به دلیل اینکه نمی‌توانم ناراحتی هواداران را تحمل کنم، قصد واگذاری تراکتور را ندارم و با حمایت آقای استاندار، سهام تراکتور در بورس به هواداران عرضه می‌شود.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا زنوزی مطلق در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان، اظهار داشت: حضور در رتبه سیزهم برازنده نام تراکتور، هواداران، شما، من، کادرفنی و ارکان مدیریتی باشگاه نیست. انتظارم از شما بیشتر است. تراکتور از نظر نفرات و اعتبار تیم کوچکی نیست. بازیکنان بزرگی در ابتدای فصل و نیم فصل جذب شده‌اند. همچنین بازیکنان بزرگی از فصل‌های گذشته در تیم حضور داشتند و من از جایگاه فعلی تراکتور رضایت ندارم.

زنوزی با بیان اینکه طلب بازیکنان پرداخت خواهد شد، افزود: شاید از نظر مالی کمی در مزیقه بودید، ولی نه در این حد که چنین نتایجی کسب شود. میزان دریافتی بازیکنان سایر تیم‌ها از تراکتور کمتر است. بازیکنان فصول گذشته که در تیم حضور دارند و یا جدا شده‌اند، طلب‌شان را به طور کامل دریافت کرده‌اند. بنده به مدیرعامل و سرمربی تیم هم اعلام کرده‌ام که حق و حقوق بازیکنان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه بدشانسی در نتایج اخیر تراکتور دخیل بوده است، بیان کرد: طلب بازیکنان در زمان گسترش فولاد و در چهار سال اخیر در تراکتور به طول کامل پرداخت شده است. جایگاه فعلی تیم برازنده شما و هواداران نیست. در یکسری بازی‌ها شانس دخیل بوده است، مثل بازی‌های اخیر که دو پنالتی از دست دادیم. این موضوع در فوتبال طبیعی است و هر بازیکنی حق اشتباه دارد.

زنوزی ضمن تاکید بر اینکه تراکتور واگذار نخواهد شد، گفت: بیاییم برای این هفت بازی یک تیم دیگری باشیم. به این هفت بازی به چشم هفت فینال نگاه کنیم. شما استحقاق حضور در جمع سه تیم را داشتید. یکسری حواشی هم به این موضوع دامن زده که فوتبالی نبود. مثلا می‌گفتند می‌خواهد تیم را تحویل دهد که نشد. من این جا اعلام می‌کنم که با توجه به اینکه کسی تراکتور را تحویل نگرفت، ما دیگر قصد واگذاری نداریم. من نمی‌توانم بنشینم و ببینم عشق هواداران به خاطر ندانم کاری یک عده پرپر شود.

وی افزود: تراکتور عشق هواداران است و نمی‌شود به خاطر چند نفر از آن بگذریم. در این تیم سرمایه گذاری شده و شما سرمایه‌های باشگاه و یک مجموعه هستید. این اجازه را هم نمی‌دهیم که یک عده به اهدافشان برسند.

 زنوزی تاکید کرد: با هماهنگی و همکاری استاندار محترم آذربایجان شرقی جناب دکتر عابدین خرم تلاش می‌کنیم که تراکتور را در بورس به هواداران عرضه کنیم و در این مسیر از آقای استاندار تشکر می‌کنیم که حامی و پیشتیبان تراکتور، هواداران و مردم آذربایجان هستند.

وی خاطرنشان کرد: طی یک مصاحبه می‌گویم که چه اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد. این که چرا تیم‌های خصوصی را می‌خواهند نابود کنند. باتوجه به اینکه دیگر قصد واگذاری تراکتور را ندارم، باید از امروز تیم متفاوتی باشیم. فوتبالی بازی کنید که برازنده شما و نام بزرگ تراکتور است. شما این بازی را انجام دهید ما هم از فردا در خدمت شما خواهیم بود.

مالک تراکتور در پایان تاکید کرد: به خدا قسم شما می‌توانید تیم‌های بزرگ را شکست دهید. با اینکه تیم تقویت نشده بود، شما نتیجه خوبی در آسیا کسب کردید، تیم کنونی به مراتب قدرتمندتر است. ما برای برد می‌رویم و من قول می‌دهم که پاداش‌های خوبی به شما داده شود. تیم بسیار خوبی برای سال آینده با حضور این بازیکنان و اضافه شدن بازیکنان دیگر خواهیم بست.

انتهای پیام/