رضاییان: از مردم می‌خواهم در بازی با ژاپن به استادیوم بیایند
رضاییان: از مردم می‌خواهم در بازی با ژاپن به استادیوم بیایند

رامین رضاییان می‌گوید نیازمند حمایت مردم در بازی با ژاپن هستند. به گزارش قلم پرس، رامین رضاییان بعد از پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی ایران مقابل چین گفت: بازی خیلی خوبی بود. توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم. از حالا به بعد باید با همه وجود تمرکز کنیم، باید هر کاری از دستمان […]

رامین رضاییان می‌گوید نیازمند حمایت مردم در بازی با ژاپن هستند.

به گزارش قلم پرس، رامین رضاییان بعد از پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی ایران مقابل چین گفت: بازی خیلی خوبی بود. توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم. از حالا به بعد باید با همه وجود تمرکز کنیم، باید هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهیم امیدواریم که در بازی بعد هم مطابق خواسته کادر فنی عمل کنیم تا موفق شویم و دل مردم ایران را در روزهای غم، شاد کنیم.

او درباره عملکرد کمک‌داور این دیدار و دیر اعلام کردن آفساید در دیدار با چین، گفت: مطابق قوانین جدید به خاطر VAR باید آفساید را مقداری دیر اعلام کنند. اگر در این مسابقه تیمی گل نخست را دریافت کند کار سختی پیش رو خواهد داشت.در آن صحنه دیگر هم فکر می‌کنم آفساید نبود. خدا را شکر که با همه این سختی‌ها بازی را بردیم.

این مدافع درباره بازی با ژاپن گفت: بازی بسیار سختی داریم. از مردم می‌خواهم در این بازی ما را حمایت کنند به استادیوم بیایند، چرا که حضور آن‌ها باعث افزایش انگیزه ما می‌شود.

منابع: فارس/ ایسنا

 

بیشتر بخوانید: 

یوزهای ایرانی از دیوار چین عبور کردند / دیدار بعدی مصاف با سامورایی ها

فیلم / خلاصه بازی ایران ۳ – چین صفر ؛ تیم ملی ایران از دیوار چین گذشت

کی روش: باید بهتر از این عمل کنیم/ کت قهرمانی بر تن ما بزرگ است

آزمون: بازی بهتری را در دیدار با ژاپن ارائه خواهیم داد

طارمی: ما باید روی بازی با ژاپن تمرکز کنیم و همه پشت هم باشیم

بیرانوند: امیدوارم که بتوانیم به فینال آسیا برویم / تلاش می‌کنیم تا دل مردم شاد شود