بیرانوند: امیدوارم که بتوانیم به فینال آسیا برویم / تلاش می‌کنیم تا دل مردم شاد شود
بیرانوند: امیدوارم که بتوانیم به فینال آسیا برویم / تلاش می‌کنیم تا دل مردم شاد شود

دروازه بان تیم ملی کشورمان گفت: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بعد از چهل و سه سال بتوانیم قهرمان آسیا شده و تاریخ‌سازی کنیم. به گزارش قلم پرس، علیرضا بیرانوند پس از دیدار با تیم ملی چین و برتری ۳ بر صفر، در گفت و گو با خبرنگاران این برد شیرین را تبریک […]

دروازه بان تیم ملی کشورمان گفت: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بعد از چهل و سه سال بتوانیم قهرمان آسیا شده و تاریخ‌سازی کنیم.

به گزارش قلم پرس، علیرضا بیرانوند پس از دیدار با تیم ملی چین و برتری ۳ بر صفر، در گفت و گو با خبرنگاران این برد شیرین را تبریک گفت و ادامه داد: همگی واقعا زحمت می‌کشیم و همه نیت ما این است که مردم را خوشحال کنیم.

دورازه باان تیم ملی ایران گفت  «خدا را شکر می‌ کنم که پس از پانزده سال دوباره به جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا رسیدیم و امیدوارم که این روند خوب را ادامه دهیم هر چند که الان باید فقط به بازی با ژاپن فکر کرد، » چرا که پیش از این تیم ملی ایران آخرین مرتبه در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود.

بیرانوند برای قهرمانی آسیا ابراز امیدواری کرد تا پس از چل و سه سال دیگر بازهم به قهرمانی برسند، این عضو تیم ملی فوتبال اعلام کرد: امیدوارم که بتوانیم به فینال آسیا برویم تا یکبار دیگر دل مردم را شاد کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی ادامه داد الان بازی ما تازه تمام شده و در حال حاضر استراحت خواهیم کرد، اما از وقتی کادر فنی تیم ملی صلاح بداند، نقاط قوت و ضعف ژاپن را بررسی خواهیم کرد، ان شاالله که اتفاقات خوبی بیفتد.

 

بیرانوند در پاسخ به این سؤال که دو بازی تا تاریخ‌سازی تیم ملی زمان باقی مانده و آیا این حس بین بازیکنان تیم ملی هست که بتوانند بعد از چهل و سه سال قهرمان آسیا شویم، گفت:‌صددرصد این حس را داریم، همانطور که مردم و شما خبرنگاران هم این حس را دارید ما هم داریم، این حس ما دو برابر است چرا که ما در حال و هوای بازی‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم تا دل مردم شاد شود، اما واقعا کار سخت است، چرا که همه تیم‌ها خوب هستند. امشب ایران و ژاپن به مرحله بعد رفتند و مسلما فردا هم دو تیم قدرتمند دیگر به نیمه نهایی آسیا می‌آیند، از حالا باید تمرکز ما دو برابر شود. تا الان که اشتباهی نکردیم و امیدوارم بعد از این هم اشتباهی نکنیم تا تیم‌ها از آن استفاده نکنند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

 

بیشتر بخوانید: 

یوزهای ایرانی از دیوار چین عبور کردند / دیدار بعدی مصاف با سامورایی ها

فیلم / خلاصه بازی ایران ۳ – چین صفر ؛ تیم ملی ایران از دیوار چین گذشت

کی روش: باید بهتر از این عمل کنیم/ کت قهرمانی بر تن ما بزرگ است

آزمون: بازی بهتری را در دیدار با ژاپن ارائه خواهیم داد

طارمی: ما باید روی بازی با ژاپن تمرکز کنیم و همه پشت هم باشیم

رضاییان: از مردم می‌خواهم در بازی با ژاپن به استادیوم بیایند