آزمون: بازی بهتری را در دیدار با ژاپن ارائه خواهیم داد
آزمون: بازی بهتری را در دیدار با ژاپن ارائه خواهیم داد

مهاجم تیم ملی ایران گفت: صددرصد نبود طارمی در بازی ژاپن ناراحت کننده است و او یکی از بهترین بازیکنان آسیاست. به گزارش قلم پرس به نقل از فارس، تیم ملی کشورمان امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی چین رفت […]

مهاجم تیم ملی ایران گفت: صددرصد نبود طارمی در بازی ژاپن ناراحت کننده است و او یکی از بهترین بازیکنان آسیاست.

به گزارش قلم پرس به نقل از فارس، تیم ملی کشورمان امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی چین رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. شاگردان کی‌روش در این مرحله باید با ژاپن بازی کنند.

سردار آزمون، ستاره این دیدار پس از این بازی درباره از خودگذشتگی‌اش در صحنه پاس به طارمی گفت: ما یک تیم هستیم. اگر دروازه خالی برای ما مهیا شود و نتوانم به گل تبدیل کنم به مهدی پاس می‌دهم یا به همبازی‌های دیگر و من نمی‌توانم به تیم خیانت کنم.

سردار درباره نبودن طارمی در بازی با ژاپن و تاثیر این غیبت گفت: صددرصد نبود طارمی در بازی ژاپن ناراحت کننده است و او یکی از بهترین بازیکنان آسیاست. ولی ما بازیکنان جانشین خوبی داریم که می توانند زهردار تر از طارمی باشند. فکر می‌کنم بازی بهتری را در دیدار با ژاپن ارائه خواهیم داد.

مهاجم گلزن تیم ملی کشورمان درباره فشارهایش به دفاع چین گفت: ما قبلا نقاط ضعف چین را آنالیز کرده بودیم و خدارا شکر تاثیرگذار بود. ما فقط در شرایط کنونی به بازی ژاپن فکر می‌کنیم و کاملا با آرامش کارمان را دنبال می‌کنیم. نمی‌خواهیم شلوغ بازی کنیم. اگر بتوانیم ژاپن را شکست دهیم و به فینال راه پیدا کردیم درباره فینال صحبت خواهیم کرد. طارمی در صحنه اخطارش سُر خورد. او سعی کرد که خودش را نگه دارد ولی نتوانست.

 

بیشتر بخوانید: 

یوزهای ایرانی از دیوار چین عبور کردند / دیدار بعدی مصاف با سامورایی ها

فیلم / خلاصه بازی ایران ۳ – چین صفر ؛ تیم ملی ایران از دیوار چین گذشت

کی روش: باید بهتر از این عمل کنیم/ کت قهرمانی بر تن ما بزرگ است

بیرانوند: امیدوارم که بتوانیم به فینال آسیا برویم / تلاش می‌کنیم تا دل مردم شاد شود

طارمی: ما باید روی بازی با ژاپن تمرکز کنیم و همه پشت هم باشیم

رضاییان: از مردم می‌خواهم در بازی با ژاپن به استادیوم بیایند