ذوب‌آهن به دنبال فرار از منطقه سقوط / رحمتی به دنبال حضور در نیمه بالای جدول
ذوب‌آهن به دنبال فرار از منطقه سقوط / رحمتی به دنبال حضور در نیمه بالای جدول

به گزارش ایسنا، در یکی از دیدارهای باقی‌مانده هفته بیستم پدیده در مشهد و از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان ذوب‌آهن است. ذوبی‌ها که با ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند، می‌توانند در صورت کسب پیروزی برابر میزبان به رده چهاردهم برسند و از منطقه سقوط فرار کنند. آن‌ها در ۵ بازی آخر ۳ پیروزی و […]

به گزارش ایسنا، در یکی از دیدارهای باقی‌مانده هفته بیستم پدیده در مشهد و از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان ذوب‌آهن است. ذوبی‌ها که با ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند، می‌توانند در صورت کسب پیروزی برابر میزبان به رده چهاردهم برسند و از منطقه سقوط فرار کنند. آن‌ها در ۵ بازی آخر ۳ پیروزی و دو تساوی کسب کرده‌اند و این در حالی است که مصاف آن‌ها با شاگردان رحمای در بازی رفت با پیروزی ۲ بر یک تیم اصفهانی همراه شد.

در سوی دیگر پدیده، با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم است و می‌تواند در صورت شکست ذوب‌آهن با اختلاف بیش از ۲ گل، به رده هشتم برسد و در نیمه بالایی جدول قرار بگیرد. آن‌ها در ۵ دیدار اخیر خود، یک پیروزی، ۳ تساوی و یک شکست کسب کرده‌اند و به دنبال انتقام بازی رفت هستند. در ۵ تقابل آخر دو تیم، سهم مشهدی‌ها ۳ برد و سهم ذوب‌آهن دو پیروزی بوده است.

انتهای پیام