ذوالرحمی:  تراکتور فصل آینده مدعی قهرمانی خواهد بود
ذوالرحمی:  تراکتور فصل آینده مدعی قهرمانی خواهد بود

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: در توانایی‌های خمز شکی نیست و وی با اینکه تیم را خودش نبسته بود، اما تراکتور ار متحول کرده بود. بابک ذوالرحمی در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: تیم تراکتور فصل خوبی را سپری کرده و علاوه بر نتایج مطلوب، بازی های چشم‌نوازی را هم ارائه و رضایت هواداران را […]



بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: در توانایی‌های خمز شکی نیست و وی با اینکه تیم را خودش نبسته بود، اما تراکتور ار متحول کرده بود.

بابک ذوالرحمی در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: تیم تراکتور فصل خوبی را سپری کرده و علاوه بر نتایج مطلوب، بازی های چشم‌نوازی را هم ارائه و رضایت هواداران را کسب کرده بود.

وی گفت: من نقش خمز را در موفقیت‌های تراکتور بیشتر از همه می‌دانم و با اینکه تیم را خودش نبسته بود، اما تراکتور را از لحاظ تاکتیکی متحول ‌ و تراکتور را در حد تیم‌های مدعی کرده بود.

بازیکن سابق تیم‌های تراکتور تاکید کرد: قطع به‌ یقین تیم تراکتور فصل آینده از مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود و باید از این تیم حمایت لازم را کرد.

وی در مورد نتیجه بازی تراکتور با استقلال هم گفت: نبود چند بازیکن تراکتور و همچنین تشریفاتی بودن بازی این نتیجه را رقم زد و در این شکست آقای خمز هیچ نقشی نداشتند، اما شجاعانه مسئولیت باخت را تقبل کردند که قابل تحسین است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷