دل نوشته عاشقانه در دیار مهربانان
دل نوشته عاشقانه در دیار مهربانان

مولای من ای فاتح خیبر ای علی اعلی این روزها شهر نجف سراسر شور و شعور و عشق است روزگذشته که در آنجا بودیم سپری شد با هزار اندوه و افسوس آن دیار را با خوشحالی و امید دیدار یار به مقصد کربلا ترک کردیم و امروز سفره نشین خان نعمت آقا و سرور سالار […]

مولای من ای فاتح خیبر ای علی اعلی این روزها شهر نجف سراسر شور و شعور و عشق است روزگذشته


که در آنجا بودیم سپری شد با هزار اندوه و افسوس آن دیار را با خوشحالی و امید دیدار یار به مقصد کربلا ترک کردیم و امروز سفره نشین خان نعمت آقا و سرور سالار شهیدان امام حسین علیه السلام آن امام همام هستیم.

قلم پرس، علی حیدری- دل نوشته عاشقانه در دیار مهربانان:
شب ولادت مولا بر سر سفره آقا
امشب شب ولادت مولای متقیان امیرمومنان علی علیه السلام آن فاتح خیبر است شبی که در این دیار عالی و زیبا عشق را با چشمان غیر مسلح هم میتوان دید.
عاشقان امشب بر سر سفره مولا نشسته اند در ولادت آقا.
مولای من ای فاتح خیبر ای علی اعلی این روزها شهر نجف سراسر شور و شعور و عشق است روزگذشته که در آنجا بودیم سپری شد با هزار اندوه و افسوس آن دیار را با خوشحالی و امید دیدار یار به مقصد کربلا ترک کردیم و امروز سفره نشین خان نعمت آقا و سرور سالار شهیدان امام حسین علیه السلام آن امام همام هستیم.
مولای من ای سرور و سالار شهیدان و ای علمدار نهضت عاشورا اینجا کربلاست دشت نینوا آمده ایم ولادت بابای تان آن پدر پدران را برای شما تبریک و تهنیت عرض کنیم
آقای من امروز آسمان هم اشک شوق بر دیده دارد ببار باران که باریدن تو عاشق را عاشق تر و مجنون را مجنون تر.
مولای من ای صاحب عصر و زمان عج آقای من از تو شاکر و سپاسگزارم که اجازه فرمودی در این آغاز سال ۹۷ دیده بر قدوم زائران کربلایی گذاشته و در این هوای دلپذیر بهاری بوی خوش عشق را در این دیار بی وفا استشمام کنم به راستی آیا فرصتی دیگر فراهم خواهد شد که باز در بین الحرمین کربلای معلی بر سر سفره عاشقانه ات بنشینم و دیده بر راه ات در جشن تولد مولود کعبه به انتظار قدومت رخ در بین الحرمین بسایم ?
خدایا از تو شاکر سپاسگزارم که اجازه فرمودی این بنده کمترین در این عرصه عشق با پای دل عاشقانه سرود خوش بندگی را سر دهم.
به راستی آنان که آمده‌اند پای بازگشت ندارند و آنان که نیامده اند دل در سینه خود آرام ندارند خدایا قسمت شان کن بر آنان که عاشق مولایند و بر قسمت ما نیز بیافزای که باز خدمت آقایان برسیم هزاران بار .
شب ولادت مولا چه زیباست این دیار بی وفا . شب ولادت مولا همه می آیند از دور و نزدیک و ندای عشق و شادی سر می دهند.
اکنون آمده ایم از نزدیک به فرزندان خلف آن حضرت ,آقا اباعبدالله الحسین و حضرت ابوالفضل عباس قمر منیر بنی هاشم و دیگر شهدای کربلا از علی اصغر)ع(گرفته تا علی اکبر )ع( تبریک و شاد باش بگوئیم و از آنان بخواهیم در روز قیامت از روسیاهی مان بگذرند و دستمان را بگیرند.
مولای من امشب نجف و کربلا و سامرا و کاظمین غوغا است آذین بندی های چند روز گذاشته حکایت از شادی بی حد و حصر امشب را دارد.
شادی زمینیان و آسمانیان امشب در این قطعه بهشت برین دیدن دارد . خدایا آسمانی ها که شاهد زمینی انند پس این زمینی های نیازمند را خود شاهد باش که چگونه عاشقانه و شیفته به حضور ابا عبدالله حسین)ع( و قمر منیر بنی هاشم رسیده اند.
امشب در بین‌الحرمین غوغاست جای همه عاشقان و شیفته گان خاندان عصمت و طهارت خالی است.
امشب همه آمده‌اند تا میلاد مسعود مولایشان را جشن بگیرند خدایا حضور ما را نیز به پذیر و ما را از سفره نشینان این بزم شاهانه بدار , باشد که در روز محشر مولای مان و سرور سالار شهیدان دستمان را بگیرد و به راهی که خود می داند رهنمون مان سازد علی حیدری -دهم فروردین ۹۸