درگیری فیزیکی به ورزش بانوان هم رسید
درگیری فیزیکی به ورزش بانوان هم رسید

کمیته انضباطی برای بررسی علت درگیری مسابقات کاراته در تبریز تشکیل می‌شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: در اولین فرصت کمیته انضباطی برای بررسی دلایل درگیری مسابقات کاراته دختران بین داوران و تماشاگر کاراته‌کار در تبریز تشکیل می شود. ستوده نژاد اظهار کرد: داوران مسابقه در حین […]



کمیته انضباطی برای بررسی علت درگیری مسابقات کاراته در تبریز تشکیل می‌شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: در اولین فرصت کمیته انضباطی برای بررسی دلایل درگیری مسابقات کاراته دختران بین داوران و تماشاگر کاراته‌کار در تبریز تشکیل می شود.

ستوده نژاد اظهار کرد: داوران مسابقه در حین مسابقه متوجه فیلمبرداری کاراته‌کار تماشاگر توسط موبایل شخصی می‌شوند و بر این اساس از وی می‌خواهند تا تمام تصاویر فیلمبرداری شده را پاک کند.

وی افزود: علت درگیری، موضوع یاد شده است که دستور تشکیل فوری کمیته انضباطی و اعلام نتایج آن اعلام شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: البته به هر حال داوران نیز حق برخورد فیزیکی نداشته و در صورت نیاز باید به پلیس اطلاع می‌دادند نه به طور مستقیم با ورزشکار درگیر می‌شدند، در این خصوص نیز برخورد جدی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: ورزشکار کاراته‌کار که فارغ از مسابقه خود بوده و در بین تماشاگران زمان استراحت را می‌گذرانده با موبایل شخصی مشغول فیلمبرداری بوده و مسابقه دختران کاراته کار استان که ظاهرا دوست وی بوده را فیلمبرداری می‌کرده است که با واکنش داوران مسابقه مواجه می‌شود.

مادر کاراته‌کار مضروب ادعا کرده است که دخترش تنها در حال تشویق دوستش بوده که مورد حمله داوران قرار گرفته است، اما ادعای داوران، فیلمبرداری وی از مسابقه بوده که طبق قانون فیلمبرداری در مسابقات بانوان ممنوع می باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷