دانشجویان دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند
دانشجویان دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند

فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: دشمنان کشورمان برنامه گسترده‌ای برای ناامید کردن مردم دارند و از این رو باید همه به خصوص دانشجویان دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند. داود اسدیان در جمع فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مراغه افزود: همه ما در حوزه جهاد تبیین وظیفه داریم و اگر نگاه جهادی نداشته باشیم با مشکلات […]


فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: دشمنان کشورمان برنامه گسترده‌ای برای ناامید کردن مردم دارند و از این رو باید همه به خصوص دانشجویان دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

داود اسدیان در جمع فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مراغه افزود: همه ما در حوزه جهاد تبیین وظیفه داریم و اگر نگاه جهادی نداشته باشیم با مشکلات عمده‌ای مواجه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: بسیج دانشجویی و مراکز علمی باید آسیب‌هایی که ماهیت نظام را تهدید می کند رصد و راه برون رفت و برطرف شدن آن را ارائه کنند.

اسدیان با تاکید بر اینکه باید دانشجویان در راستای مطالبه‌گری نقش ایفا کنند، بیان کرد: متاسفانه مطالبه‌گری به گفتمان تبدیل نشده است و باید همه در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و رفع کمبودها و نواقص مطالبه‌گر باشیم.

فرماندار مراغه: دانشجویان دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند

وی ادامه داد: متاسفانه در فضای مجازی افکار عمومی ملتهب است و دشمنان از این فضا برای ضربه زدن استفاده می کنند.

فرماندار مراغه به مشکلات روزهای اخیر در حوزه نان اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی شهرستان برای کنترل وضعیت آرد و نان متجاوز از یکهزار مورد بازرسی را در طول دوهفته گذشته انجام دادند و در این میان نقش بازرسان مردمی بسیار تاثیرگذار بود که خوشبختانه در حال حاضر جو آرامی را در شهرستان شاهد هستم.

اسدیان به استفاده از نیروهای متخصص در دولت انقلابی سیزدهم تاکید کرد و افزود: وظیفه انقلابی، قانونی و شرعی ماست که از افراد متعهد و دلسوز در راس امور استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: به آینده امیدوار هستیم و با تمام وجود در خدمت‌رسانی به مردم پای کار خواهیم بود.

در این جلسه از برخی دانشجویان بسیجی با اهدای لوحی تجلیل شد.

فرماندار مراغه: دانشجویان دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند