دانشجویان تبریزی  از رئیس قوه قضائیه چه خواستند؟
دانشجویان تبریزی  از رئیس قوه قضائیه چه خواستند؟

رئیس قوه قضائیه صبح امروز در دانشگاه تبریز حضور یافت و با دانشجویان به گفت‌وگو نشست. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در دانشگاه تبریز حضور یافت و با دانشجویان به گفت‌وگو نشست. نماینده بسیج دانشجویی: برخورد اژه‌ای با فساد فرزندان یک مقام ارشد قضایی قابل تحسین است نماینده بسیج دانشجویی […]



رئیس قوه قضائیه صبح امروز در دانشگاه تبریز حضور یافت و با دانشجویان به گفت‌وگو نشست.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در دانشگاه تبریز حضور یافت و با دانشجویان به گفت‌وگو نشست.

نماینده بسیج دانشجویی: برخورد اژه‌ای با فساد فرزندان یک مقام ارشد قضایی قابل تحسین است

نماینده بسیج دانشجویی در این جلسه گفت: درخواست عفو معیاری سال گذشته اقدامی از روی اقتدار بود. ایستادگی قاطع و شجاعانه مقابل فساد داخلی در قوه قضاییه از اقدامات تحسین برانگیز بوده است. یک مثال مهم برای مقابله با فساد درون دستگاهی برخورد با فرزندان یک مقام ارشد قوه قضاییه بوده است. حضور بی تکلف آقای اژه‌ای در مجامع عمومی قابل تقدیر است. اقدامات یک سال گذشته قوه قضاییه قابل تحسین بوده است.

دانشجوی دانشگاه شهید مدنی: قوه قضاییه در برقراری عدالت آموزشی نقش اساسی دارد

دانشجوی دانشگاه شهید مدنی در این جلسه گفت:یکی از مطالبات ما از قوه قضاییه اقدامات لازم در حل مشکل همکاری دانشگاه‌ها با ارگان‌های دولتی مرتبط برای به خدمت‌گیری دانشجویان استعداد درخشان است.

دانشجوی دختر کرد: برای افزایش هزینه‌های دانشجویی فکری بشود/ دانشجو حقوق دریافت نمی‌کند که هر سال مخارجش را بالا می‌برند

یک دانشجوی دختر کرد در این جلسه گفت: کیفیت غذای دانشجویی روز به روز در حال تنزل اما قیمتش سال به سال افزایش پیدا می‌کند. قیمت خدماتی مانند تغذیه سالانه افزایش پیدا می‌کند اما کیفیت متناسب با افزایش هزینه‌ها نه تنها افزایش ندارد که کاهش هم پیدا می‌کند.

وی افزود: افزایش هزینه‌های دانشجویی موجب پیدا کردن شغل از سوی دانشجویان می‌شود که این امر روی کار آموزشی و پژوهشی دانشجویان اثر می‌گذارد. دانشجو باید دغدغه تحصیل، آموزش و پژوهش داشته باشد.

ابهام در پرونده‌های برخی چهره‌های شناخته شده اعتماد مردم را از بین می‌برد

نماینده دانشگاه آزاد گفت: ابهام در مورد پرونده‌های سیاسی، اقتصادی و اخلاقی برخی چهره‌های شناخته شده اعتماد مردم را از بین می‌برد.

وی گفت:‌ جلسات چند سال یک بار مسئولان دادگستری در استان‌ها دردی را دوا نمی‌کند و خصوصا موجب افزایش خطاب مسئولان در فهم مسائل خواهد شد.

نماینده دانشگاه آزاد ادامه داد: پروسه طولانی رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادسراها موجبات دلسردی مردم را فراهم می‌کند.پخش سریال‌هایی مانند آقای قاضی باعث کاهش جرم در جامعه می‌شود.

این گفت‌وگو در تالار وحدت دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.

این خبر تکمیل می شود.

پایان پیام/۶۰۰۲۷