داد و ستد حدود ۸ میلیارد برگه سهم / دارویی‌ها صدرنشین معاملات
داد و ستد حدود ۸ میلیارد برگه سهم / دارویی‌ها صدرنشین معاملات

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز ۲۵ اسفند ماه و بعد از چند روز پیاپی رشد، شاخص کل هم وزن با افزایش بیش از یک هزار  واحد به حدود عدد ۴۳۴ هزار واحد رسید. شاخص قیمت هم وزن نیز با رشد ۵۴۵ واحدی در سطح ۴۳۴ هزار و ۸۳۶ واحدی آرام گرفت. همچنین، […]

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز ۲۵ اسفند ماه و بعد از چند روز پیاپی رشد، شاخص کل هم وزن با افزایش بیش از یک هزار  واحد به حدود عدد ۴۳۴ هزار واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز با رشد ۵۴۵ واحدی در سطح ۴۳۴ هزار و ۸۳۶ واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار اول با افزایش ۴ هزار و ۹۱۸ واحدی در کانال ۹۲۲ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص بازار دوم نیز با رشد ۲۴ هزار و ۲۶۸ واحدی، عدد ۲ میلیون و ۵۲۲ هزار واحدی را نمایش داد.

بر اساس این گزارش، گروه مواد دارویی با حدود ۵ هزار و ۷۲۶ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند و پس از آن گروه خودرو و بانک به ترتیب رتبه دوم و سوم را در این خصوص به خود اختصاص دادند.

بررسی آمار معاملات امروز نشان می دهد که حدود ۷۱۹ هزار نوبت معاملاتی، حدود ۷ میلیارد و ۸۸۶ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۶۴ هزار و ۵۷۸ میلیارد ریال در بورس معامله شد.