داد و ستد بیش از ۹ میلیارد برگه سهم / خودرویی‌ها صدرنشین معاملات شدند
داد و ستد بیش از ۹ میلیارد برگه سهم / خودرویی‌ها صدرنشین معاملات شدند

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز ۲۴ اسفند ماه، شاخص کل هم وزن با افزایش بیش از یک هزار  واحد به حدود عدد ۴۳۴ هزار واحد رسید. شاخص قیمت هم وزن نیز با رشد ۶۷۰ واحدی در سطح ۲۸۳ هزار و ۲۵۸ واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار اول با افزایش ۱۳ هزار […]

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز ۲۴ اسفند ماه، شاخص کل هم وزن با افزایش بیش از یک هزار  واحد به حدود عدد ۴۳۴ هزار واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز با رشد ۶۷۰ واحدی در سطح ۲۸۳ هزار و ۲۵۸ واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار اول با افزایش ۱۳ هزار و ۳۶۲ واحدی در کانال ۹۱۶ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص بازار دوم با رشد ۲۵ هزار و ۵۷۳   واحدی، عدد ۲ میلیون و ۴۹۸ هزار واحدی را نمایش داد.

بر اساس این گزارش، گروه خودرو با حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند و پس از آن گروه فراورده های نفتی و کانه فلزی به ترتیب رتبه دوم و سوم را در این خصوص به خود اختصاص دادند.

براین اساس، امروز در ۸۳۰ هزار نوبت معاملاتی، حدود ۹ میلیارد و ۶۸۱ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۷۵ هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال در بورس معامله شد.