خمز: بازیکنان تراکتور لایق تمام محبت‌های دنیا هستند
خمز: بازیکنان تراکتور لایق تمام محبت‌های دنیا هستند
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنان من لایق تمام محبت‌های دنیا هستند و امروز با تمام وجود بازی کردند.

به گزارش قلم پرس، پاکو خمز پس از برتری ۲ بر صفر تراکتور مقابل فولاد در نشست خبری، اظهار داشت: خیلی خوب کار کردیم. اساس بازی ما حفظ توپ و مالکیت است. در تمام لحظات سعی داریم مالکیت توپ را حفظ کرده و آن را از حریف بگیریم. می‌خواهیم بازی را بگردانیم و توپ را کنترل کنیم. امروز هم توانستیم این کار را انجام بدهیم و با گرفتن توپ از حریف توانستیم موفق شویم.

وی درمورد احتمال ایجاد تغییرات در تراکتور گفت: الان زمان این نیست که فکر کنیم می‌توانیم آیا کسی را بیاوریم یا نیاوریم بلکه باید بازیکنان‌مان را دوست داشته باشیم و از نفراتی که در اختیار داریم، حمایت کنیم. باید سعی کنیم نهایت توانایی و ظرفیت را از آنها بیرون بکشیم تا بتوانند بهترین کارایی را داشته باشند. زمانی نیست که بخواهم صحبت کنم چه بازیکنانی به تراکتور اضافه می‌شوند.

سرمربی تراکتور درمورد اینکه آیا در بازی بعدی هم از همین ترکیب بازی با فولاد استفاده می‌کند، عنوان کرد: از این مربیانی نیستم که ۱۱ بازیکن را داشته باشم و آنها بدانند هر اتفاقی بیفتد، بازی می‌کنند. اینگونه نیست. در برخی بازی‌ها مجبور بودیم نفرات را به دلیل محرومیت یا مصدومیت جا به جا کنیم اما دوست دارم بازیکنان کارشان را انجام بدهند و از تمرین و فرصتی که برای بازی کردن به آنها داده می‌شود، به بهترین شکل استفاده کنند تا بتوانند در ترکیب بمانند. نمی‌توانم بگویم در بازی بعدی هم از این ترکیب استفاده می‌کنیم.

خمز افزود: در بازی بعدی ریکاردو آلوز هم محرومیتش تمام می‌شود و به تیم بازمی‌گردد. ممکن است باز هم ترکیب تغییر کند.

وی درمورد عملکرد مهدی حسینی در بازی با فولاد، توضیح داد: قضیه این نیست یک بازیکن یک بازی خوب باشد و یا بد و ما برهمان اساس او را در ترکیب بگذاریم یا از ترکیب بیرون بکشیم. حسینی امروز خیلی خوب بازی کرد اما در دیدارهایی هم مطابق انتظاراتی که من داشتم نبود. با این وجود امروز خودش را ثابت کرد و طبیعی است پاداش او ماندن در ترکیب است. البته اگر بخواهیم به این نگاه کنیم امروز خوب بود اما در دیدار بعدی به دلیل بد بودن، او را از ترکیب بیرون بکشیم، درست نیست. معمولا به عملکرد بازیکنان در طول هفته و در تمرینات و بازی‌ها نگاه کرده و برهمان اساس ترکیب را انتخاب می‌کنم.

سرمربی تراکتور درمورد حضور تعداد محدودی از هواداران در بازی امروز، خاطرنشان کرد: من درمورد ورزش صحبت می‌کنم. فقط فوتبال می‌بینم و دوست دارم پیامی به هواداران بدهم. همیشه به نظرات آنها احترام می‌گذاریم اما نیاز داریم همه بازیکنان را حمایت کرده و آنها را دوست داشته باشند. باید حس کنیم به ویژه در شرایط سخت کنارمان هستند و از تراکتور حمایت می‌کنند. باید ثابت کنند نسبت به دیگران متفاوت هستند. جوی که امروز در استادیوم بود، دوست نداشتم.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: بازیکنان من لایق تمام محبت‌های دنیا هستند و امروز با تمام وجود بازی کردند. باید به آنها احترام گذاشته شود. بازهم تکرار می‌کنم به نظر هواداران احترام می‌گذارم اما باید بیشتر از بازیکنان حمایت کنند. به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/