خسارت سیل به اماکن مسکونی و دامی روستاهای شهرستان اهر
خسارت سیل به اماکن مسکونی و دامی روستاهای شهرستان اهر

رئیس هلال احمر اهر از آبگرفتگی اماکن مسکونی، دامی و زیرساخت های ارتباطی در برخی روستاهای این شهرستان خبر داد. عباس جهانگیری امروز در گفت و گو با خبرنگاراندر اهر اظهار کرد: متاسفانه بر اثر بارش شدید تگرگ و باران و روانه شدن سیلاب همراه با طوفان در روستای کسانق باعث خسارات بسیار به محصولات […]



رئیس هلال احمر اهر از آبگرفتگی اماکن مسکونی، دامی و زیرساخت های ارتباطی در برخی روستاهای این شهرستان خبر داد.

عباس جهانگیری امروز در گفت و گو با خبرنگاراندر اهر اظهار کرد: متاسفانه بر اثر بارش شدید تگرگ و باران و روانه شدن سیلاب همراه با طوفان در روستای کسانق باعث خسارات بسیار به محصولات باغی، آبگرفتگی اکثر اماکن دامی و مسکونی اهالی شده و هم اکنون  دو اکیپ از نیروهای این نهاد در حال امداد رسانی  به اهالی روستا هستند. 

وی افزود: هم اکنون به  علت تخریب راه ارتباطی تردد به این روستا و روستاهای همجوار به کندی صورت می‌گیرد.

جهانگیری گفت: سیلاب و تگرگ به روستاهای  خیارلو، پیه جیک ساری سولی در مسیر جاده مشکین‌شهر و روستاهای کسانق، رواسجان، قلندر خسارت جدی وارد کرده است.

 

وی تصریح کرد: به جهت قطع ارتباط زیرساخت‌ها امکان اطلاعات دقیق از وضعیت خسارت میسر نشده و اطلاعات تکمیلی به محض ارزیابی دقیق در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت

جهانگیری افزود: معاون امداد و نجات هلال احمر استان نیز به علت اهمیت موضوع به همراه اکیپ‌های جدید امدادی از استان در حال عزیمت به منطقه هستند.

پایان پیام/۶۰۰۰۳