جزئیات حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزش کلانشهر تبریز بررسی شد
جزئیات حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزش کلانشهر تبریز بررسی شد

به گزارش قلم پرس، با حضور سعید نیکوخصلت دبیر شورای اسلامی شهر تبریز، محمدعلی مولاخواه مدیرکل توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی، بابک دانش پناه مدیرعامل و بهمن عبدی معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، ابراهیم فیروزی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، حبیب چرندابی پیشکسوت […]

به گزارش قلم پرس، با حضور سعید نیکوخصلت دبیر شورای اسلامی شهر تبریز، محمدعلی مولاخواه مدیرکل توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی، بابک دانش پناه مدیرعامل و بهمن عبدی معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، ابراهیم فیروزی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، حبیب چرندابی پیشکسوت ورزش و پرویز هادی قهرمان کشتی چگونگی حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزش کلانشهر تبریز بار دیگر بررسی شد.

در این جلسه، نیکوخصلت دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه نگاه مثبتی نسبت به ورزش در شورای شهر و شهرداری وجود دارد، گفت: در شورای پنجم برخی فرآیندها پیش آمد و ما به این سمت رفتیم که به صورت نظام‌مند به ورزش همگانی و قهرمانی کنیم که شیوه‌نامه حمایت از قهرمانان و ورزشکاران تبریزی نیز در این راستا بوده است.

او افزود: در پیاده‌سازی یک سیستم انرژی اولیه زیادی نیاز است تا فعالیت‌ها نظام‌مند شده و انگیزه لازم در میان ورزشکاران ایجاد شود. در همین راستا از قهرمانان و افتخارات شهرمان بهره برده و شیوه‌نامه‌ای تدوین کردیم تا داوران، مربیان نیز همراه با قهرمانان و افتخارآفرینانی که در سطوح بالا حضور پیدا می‌کنند، مشمول حمایت شورای شهر و شهرداری باشند.

شیوه نامه حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزش کلانشهر تبریز توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز تدوین و توسط شورای شهر به تصویب رسیده است.