جانشین فرمانده کل سپاه در تبریز: حضور حداکثری در انتخابات، آمریکا را از اشتباه محاسباتی در می آورد
جانشین فرمانده کل سپاه در تبریز: حضور حداکثری در انتخابات، آمریکا را از اشتباه محاسباتی در می آورد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اگر در انتخابات پیش رو، مردم طبق دستور رهبر معظم انقلاب حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند، اشتباه محاسباتی آمریکا اصلاح خواهد شد. به تعبیری مشارکت قوی مردم، آنها را از اشتباه محاسباتی در خواهد آورد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سردار فدوی در حاشیه زیارت قبور مطهر شهدای وادی […]



جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اگر در انتخابات پیش رو، مردم طبق دستور رهبر معظم انقلاب حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند، اشتباه محاسباتی آمریکا اصلاح خواهد شد. به تعبیری مشارکت قوی مردم، آنها را از اشتباه محاسباتی در خواهد آورد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سردار فدوی در حاشیه زیارت قبور مطهر شهدای وادی رحمت تبریز و در گفتگو با خبرنگاران با تشریح اهمیت انتخابات اسفند گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی آمریکایی های خبیث به دلیل عدم درک مبانی و معارف اسلام و انقلاب و جایگاه ملت ایران، همواره دچار اشتباه محاسباتی شدند و بر اساس همان محاسبات غلط و اشتباه برنامه ریزی و اقدام کردند. طبیعتاً اقدامات آمریکایی‌ها علیه انقلاب و مردم و کشور، بعضا دردسرساز هم بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: اگر در انتخابات پیش رو، مردم طبق دستور رهبر معظم انقلاب حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند، اشتباه محاسباتی آمریکا اصلاح خواهد شد. به تعبیری مشارکت قوی مردم، آنها را از اشتباه محاسباتی در خواهد آورد؛ ما نباید بگذاریم اشتباه محاسباتی در طرف مقابل درست شود.

سردار فدوی با اشاره به دوگانه مشروعیت و مقبولیت نظام گفت: مشروعیت نظام مربوط به خدا و پیامبر و ائمه سلام الله است اما مقبولیت نظام مربوط به مردم است. خداوند متعال امیرالمومنین را انتخاب کرد و پیامبر اکرم نیز طبق دستور خداوند ایشان را معرفی کرد. یعنی مشروعیت امام بر عهده خداست اما مقبولیت اش مربوط به مردم است اگر مردم نخواهند، ولایت امیرالمومنین تجلی پیدا نمی کند. نظام اسلامی نیز در امتداد ولایت حضرات معصومین علیهم السلام همین گونه است. مشروعیت مربوط به خداست اما مقبولیت نظام وابسته به مردم است. بنابراین ما باید کاری کنیم که مردم در این انتخابات که اولین انتخابات بعد از فتنه سال گذشته که در واقع جنگ احزاب بر علیه ما بود و پیروز شدیم، با حضور قوی و حداکثری خود پیام آشکار به دشمن صادر کنند. 

وی  خاطرنشان کرد؛ خداوند فرموده که اگر مجتمع شوید و متحد باشید کمک تان می کنم. لذا مشارکت حداکثری به نفع خود مردم است. ابتدا مردم نفع اش را می برند و در این صحنه کسی مطرح نیست بلکه خود مردم مطرح اند.

پایان پیام/